Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte både veiv og kamaksel føler fra schmiedmann pga at bilen ikke er så veldig startvillig og drar dårlig.

Tok i dag å byttet begge deler noe som resulterte i at bilen ikke startet i det hele, satte på den gammle kamakselføleren og da var det som før, altså at bilen er treg å starte.

Begge følerne er uorginale og kommer fra Meyle.

Kan jeg ha fått en defekt en fra schmiedmann?

Skrevet

Sikker på at du har bestilt til riktig bil? uansett om det er en uorginal del skal det fungere.. men hvis du har bestilt til riktig bil.. så ta kontakt shmiedmann så får du sikkert en ny del i retur..

Skrevet

Det er til riktig bil ja, samme delenummer å alt, føleren ser identisk ut også.

Mener å ha lest lit om andre som har fått defekte følere når de har bestillt.

Skrevet

Hadde nøyaktig samme problemet. kam føler jeg fikk var defekt, men veiv aksel føleren jeg fikk var i orden. Bilen ville ikke starte med den nye kam følern. byttet tilbake til den orginale, så gikk bilen prikkfritt. :roll: dette var også "meyle" produkt fra scheidmann.

Skrevet
Hadde nøyaktig samme problemet. kam føler jeg fikk var defekt, men veiv aksel føleren jeg fikk var i orden. Bilen ville ikke starte med den nye kam følern. byttet tilbake til den orginale, så gikk bilen prikkfritt. :roll: dette var også "meyle" produkt fra scheidmann.

Ok, hva gjorde du da? fikk du tilsendt en ny? samme merke eller?

Hadde du også startproblemer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...