Glema Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Denna var grom må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Hadde vært sykt med v12 i denne. Helt rå. Mye kostet bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Kul e36 Har denne alltid vært helt svart? Eller har den vært hvit/svart en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Hadde vært sykt med v12 i denne. Helt rå. Mye kostet bilen da? Den kosta det jeg mente den var verdt da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Kul e36 Har denne alltid vært helt svart? Eller har den vært hvit/svart en stund? Har nok alltid vært sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Tror d blir en tur nedover til ACR 4-5 Juni, på bmwccn sitt hovedtreff, blir morro å prøve bilen på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Ny familiebil er kjøpt:) 2011mod Mazda 6 2.2 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Ett par bilder fra ACR i helga Måtte jo såklart ta ett bilde når vi hadde matpause i Fauske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Ett par bilder fra ACR i helga Måtte jo såklart ta ett bilde når vi hadde matpause i Fauske. Bra at noen var så smart at de tok med kamera Har du fler bilder, så tar jeg gjerne i mot på mail elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Har tatt av vingen, og vurderer og la den være av.. Kjøpt m3 baklykter som jeg skal prøve på, så får vi se åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Resultatet Mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Vingen blir nok ikke montert igjen.. ..Sikler litt etter Carbon bakluke med CSL flipp..... (tror jeg det heter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå