-Anders- Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Du kommer med noen vettuge ting sånn innimellom just merce freaken! Men nå er du langt utpå jordet å plukker pottitter!! Eneste som er spesielt med den E30 der er....ingenting. Senka, valsa hjulbuer og brock b1. Ikke akkurat en sjelden oppskrift på en norsk E30. Fargen er "sjelden" men absolutt ikke fin, kul eller spesielt nyskapende. Men jeg er helt enig med deg i at det går mye kjipe biler rundt omkring, men å synes denne er fin og spennende er bare tull. Scroll deg tilbake til stanceworks nå før du driter deg ut.
Ullsokk Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Fant et gammelt bilde av den på pcen forfra. Konge med 4dørs
Peer Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Noen som vet hvor man får tak i slike lyktesenkere på bildet?
Syvert Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 tror ikkje denne går i Fyresdal eg he ikkje sett den værtfall. men mulig noen nylig har fått den,burde ikkje vere så vansklig å få øye på den.
GeirAndre Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 synes det var bra stuk på den rosa.. skjønner heller ikke hvorfor dere har noe imot just turbodiesel
bmwkizn Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Noen som vet hvor man får tak i slike lyktesenkere på bildet? Tror BS bildeler har de der
ehrnst Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 jeg har to sett sånne lyktesenkere liggende. de kan hentes gratis. ang den e30'en så ødelegger jo fargen alt. Dessuten ser den shabby ut når fangere og leppe mangler
Just-turbodiesel Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 hehe, fargen gjør jo hele bilen rå, så er felger, soting og mørke frontlykter det vesle sister punktumet. Men hva slags motor? geir andre: fordi jeg ikke liker e30 m3 og mener den er overprisa er jeg verre enn djevelen for de monotone barna som trur de eier noe som helst smak. Kunne ikke brydd meg mindre ass.. Er ikke alle som vil ende opp med en e30 m3 med grå metallic-lakk og bbs-felger for å si det sånn, sånn at absolutt ingen snur seg etter den.. må jo vekke oppsikt. E30 har potensiale i seg selv, men det er et absolutt must med enten turbo eller rekkesekser, se på den lilla e30 m3'n her på forumet med s38 turbo, den er vanvittig feit for eksempel.
Sturlis Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Kuleste du har sett? Den er ROSA, mangler bakfanger, og har en jævlig harry taksenker, nei fytti... Da har ikke du sett mange e30'r!
vrossi46 Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 rått stuk på bilen me felger som aldri er feil på en e30. mn fargen skriker Barbi !!
Zibiri Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 okei? du hater e30, du syns e30 m3 er en skam feil? også syns du en rosa e30 er drit kul? Tenkte akuratt det samme >_< Just-Turbodiesel du klager jo over at E30 er en av menneskehetens mest misslykkede biler så denne burde du hold deg langt unna
Just-turbodiesel Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 riktig farge gjør MYE på en bil, selv en av de mest oppbrukte BMWr blir tøff. Men som sagt, det må rosa metallic til og turbo eller tøff sugesekser og skamsenk til, så det skille seg fra den grå massen med 40mm senk og 18" uten kant og sånne feilslag..
Der Barockengel Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Siden noen ser ut til å irritere seg over just-turbodiesel, kan jeg bare anbefale dem å la være å svare ham/poste i trådene hans. Faktum er vel at pr. i dag står just-turbodiesel bak noen av de mest populære trådene, og er en av dem som mest påvirker forumet og hvordan forumet er for tiden.
Danniboy Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 synes ikke rosa er så gal farge på en e30... men det vil ikke si at je har så veldig lyst til å lakke min rosa... og når det gjelder den rosa caben så er det egentli bare balyktene og bakfangeren jeg ikke liker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå