Reset Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Litt funky med sånne biler men skulle hatt bakfenger og leppe forran men rått stuk Tror kansje jeg har snakket med eieren en gang, men da for sikkert 5-6 år siden!
Just-turbodiesel Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 synes ikke rosa er så gal farge på en e30... men det vil ikke si at je har så veldig lyst til å lakke min rosa... og når det gjelder den rosa caben så er det egentli bare balyktene og bakfangeren jeg ikke liker.... enig, bakfangeren og baklyktene var triste greiur. resten av bilen var guddommelig.
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Vist denne bilen har hatt dette panseret:.... http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=112491&hilit=panser+motiv så har den gått her i distriktet.. han som hadde den brukte denne bilen til å burne opp dekka på felgene jeg skulle kjøpe av han tror den har noen kilometer/mil lengre på bakakselen enn framakselen Edit: men hvilken E30 har vel ikke det
Bimma /// Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Han spurte vel berre om nokken viste nokke meir om denne bilen ?? Ikkje alle andre sine meininger ??
Just-turbodiesel Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 jepp, det gjorde jeg, som om de med kjedelig og vanlig smak har noe å si håper virkelig de ikke trur det..
ehrnst Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 om det er den som panser osv kommer fra. ligger bilen utenfor verksted til et forummedlem. men den er 2 dørs mener jeg
RoaldJ Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 aaah... kan stemme der ehrnst, kom ikke på om der var 2 eller 4 dørt ser du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå