Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilbud om rent bytte av bil for et par dager siden.

En som vil bytte sin '85 E30 325i 4-dørs m-tech 1 med nyoverhalt motor

mot min '91 E34 520i.

E30'n leveres til meg straks den blir eu-godkjent, i rent bytte mot min 520.

E30'n ble avskiltet i 2006 av tidligere eier som skal ha vært norgesmester i drifting, for å ribbe bilen totalt og gjøre den i stand igjen fra bunnen av. Den skal være "strøken", ingen bulker eller riper, heller ingen (!) rust. Karosseriet har rullet 240'000km men motor en bare innkjørt etter overhaling. Sinter-klutsj montert. Ingen slitasje i interiør heller.

Årsavgift inkl.

Min 520 24v ble eu-godkjent i Desember, kun noen flekker overflaterust, kappede fjærer og slitt førerstol. El-vinduer -takluke og -seter + abs, airbag og cruisecontrol er av utstyr verdt å nevne.

Dog funker ikke verken abs eller cruisecontrol, trolig pga defekt abs-sensor.

Årsavgift ikke inkl. Km stand 283'000km.

Er det noen som vet hvem som har eid denne e30'n tidligere?

Vedkommende skal visstnok ha vært norgesmester i drifting, men denne bilen skal aldri være brukt til det.

78lxfs7hfvy9wxzzrt1w.jpg

vqfxntn9gcvghfuejk12.jpg

ng8pxlh9j7fekh6e1mou.jpg

wqnrtngd29lcu7nooajr.jpg

Skrevet

Ser ut til at selger har bestemt seg for å reise til utlandet et år for skole, og må derfor selge bilen i stedet for å bytte.

E34'n min selges derfor til første person med 35'000kr i hånda ;)

Skrevet

Høres jo ut som et vrak du skal selge... 35K? Prøv 20...

Dersom du ikke har klart å betale årsavgiften nå så tolker jeg det som at du har noe trang økonomi eller prioriterer dårlig, som igjen går utover vedlikehold av bilen.

Tok en rask runde på Finn for å finne E34 på finn til 35K.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22225966

Gi meg bare EN god grunn til å velge din bil forran denne?

Beklager om du syns dette innlegget er brutalt, men selv om en bil er BMW så er de dessverre ikke verd gull og grønne skoger....

Skrevet

Veit ikke helt med den E30'n jeg, interiøret så shabby ut, mangler deksel på håndbremsen, og alt annet var dessuten skittent og dårlig stelt.. Det kan vell gjerne vise litt hvordan resten av bilen er?

Bilen er heller ikke en original mtech-1, men en normal E30 som en hobbymekker har montert styling på. Mtech-1 spoileren er ikke lakkert i bilens farge og gummigreierne forran på bakfangeren henger såvidt på..

E30 går for høye summer for tiden, så bilen er nok verdt mer enn din bil.. Men hvilken av bilene som er i best er jeg i tvil om..

Men, ble vell ikke bytte med dere uansett :)

Skrevet
Veit ikke helt med den E30'n jeg, interiøret så shabby ut, mangler deksel på håndbremsen, og alt annet var dessuten skittent og dårlig stelt.. Det kan vell gjerne vise litt hvordan resten av bilen er?

Bilen er heller ikke en original mtech-1, men en normal E30 som en hobbymekker har montert styling på. Mtech-1 spoileren er ikke lakkert i bilens farge og gummigreierne forran på bakfangeren henger såvidt på..

E30 går for høye summer for tiden, så bilen er nok verdt mer enn din bil.. Men hvilken av bilene som er i best er jeg i tvil om..

Men, ble vell ikke bytte med dere uansett :)

Takk for info om stylingen! Var ikke helt sikker på om det var en original m-tech bil nei, men det har egentlig null ting å si for meg. Grunnen til at bilen er møkkete inni osv er fordi den fortsatt er under montering av de siste små tingene innvendig. Så den blir noe helt annet når det er ferdig og har fått seg en skikkelig rens og vask :)

Høres jo ut som et vrak du skal selge... 35K? Prøv 20...

Dersom du ikke har klart å betale årsavgiften nå så tolker jeg det som at du har noe trang økonomi eller prioriterer dårlig, som igjen går utover vedlikehold av bilen.

Tok en rask runde på Finn for å finne E34 på finn til 35K.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22225966

Gi meg bare EN god grunn til å velge din bil forran denne?

Beklager om du syns dette innlegget er brutalt, men selv om en bil er BMW så er de dessverre ikke verd gull og grønne skoger....

Ikke noe er for brutalt, helt riktig å komme med meningene sine!

Grunnen til at jeg har priset bilen min så høyt er for å få råd til e30'n, og jeg har mange som er interesserte. Så å selge bilen skal ikke være noe problem. Samme for meg hva bilen min er verdt, men jeg selger den ikke før jeg får igjen det jeg vil ha uansett. Og etter tid og stunder så kommer det alltids en kjøper. Om han gjør en dum avgjørelse får andre avgjøre.

Men, tro meg, jeg har sett værre biler til 35'000,- :P

Og ja, jobben min gikk konkurs så jeg HAR trang økonomi, for å være nøyaktig 5197kr i måneden som skal dekke alt livsopphold og regninger utenom husleie og strøm. Vær så snill å la meg få styre med økonomien min selv.

Og bilen min er langt fra noe vrak selvom det er noen overflate-rustflekker på den, og kappede fjærer. Og vedlikehold på en bil jeg knapt har råd til å fylle bensin på? Den blir grundig vasket for hånd etter det har regnet osv, stort mer vedlikehold trengs vel ikke på en bil som nesten ikke brukes pga økonomi?

Desuten må det byttes girkasse på 525ia'n du viser til. Det trengs ikke på min, derimot må det byttes fjærer. Noe som er vesentlig billigere og lettere. Også er noen flinkere til å ta bilder av detaljer enn andre. Kan godt gå ut nå og ta bilder av strøkne sider av bilen min jeg og.

Skrevet

Hmmm, beklager å blande meg inn i denne tråden, men å skrive at det ene og det andre ikkje fungerer g at du ikkje gidde å ta deg tid til å fikse det om det bare e ein sikring synes ikkje eg e godt bilhold....

Er og litt skeptisk til photoshoppa og redigerte bilder, da feil og mangler lett kan bli fixa på...

Skrevet

Fikser jo gjerne ikke på ting i Photoshop som vil legges merke til ved besiktigelse av bilen, da.

Så det er jo bare teit å tro at jeg gjør :P

Og det er kun EN ting på hele bilen som ikke fungerer. Det er en defekt abs-sensor, og hvis jeg finner anledning til å skaffe samt bytte denne så gjør jeg det.

Men takk for tips, er nok ikke det beste salgs-trikset nei, hehe :)

Skrevet

Ett spørsmål til dere som tydeligvis ikke har lest første-posten eller tittelen før dere svarer.

Hvor har jeg spurt hva dere synes om annonsen min?

Det eneste jeg lurte på, var om dette virket som et godt bytte.

Annonsen min har ingenting med dette å gjøre, og til dere som rakker ned på bilen min: hva vet vel dere? Ingen av dere har da noensinne sett bilen min?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...