Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
gkw89 ; du laga jo greit show i ringen! Men slura den på clutchen eller var det bare meg? :)

jo takk for det... fikk ikke kjørt på banen, så får ta det i ringen... hehehe...

var ikke slurr, men bomgir... akkurat montert shortshift, så det var uvant... skulle putte 3.gir, men blei 5 :P hehehe

Skrevet

Du har kommet deg MYE på sladdesiden siden april-treffet med BMWCCN, m5_klaus! . Var faktisk veldig-veldig bra mye av det du gjorde i helga :applause: .

Skrevet

Noen her inne sin?

i1x7j3n8jw9d3g52ndii.jpg

Han som kjører denne bilen heiter Bjørnar om han er her på forume er eg ikkje sikker på, men eg veit han er innom bimmers å kjikker =)

Skrevet
Han med den biltema audien hadde liggi bredt en vinterdag før tror jeg.. :P syyykt å se på..

Flemming og Kenneth Alm er råtass på 4x4 de, det skal være sikkert.

Børsa til Flemming, med fjorårets dekor:

Skrevet

Bra bilder! Likte spesielt de onboard bildene :) Så ut som det var nære på at det smalt et par ganger. Gleder meg til Rudskogen jeg nå :D

Skrevet
Noen her inne sin?

i1x7j3n8jw9d3g52ndii.jpg

Han som kjører denne bilen heiter Bjørnar om han er her på forume er eg ikkje sikker på, men eg veit han er innom bimmers å kjikker =)

han er nokk medlem ja :)

Skrevet

Flemming er jo ikke god. hehe. Han kjørte hardt på ett treff vi hadde her i fjor også. Da gikk det jo noen stikkakslinger da.

Skrevet

Han uttalte jo på Gatebilforumet at "det som skiller meg fra andre i breisladden på rudskogen er at jeg driter i alt". Artig type iallefall, og en uvurderlig fargeklatt på GB treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...