thomascr Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 legg ut alt av bilder og film dere har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 gkw89 ; du laga jo greit show i ringen! Men slura den på clutchen eller var det bare meg? jo takk for det... fikk ikke kjørt på banen, så får ta det i ringen... hehehe... var ikke slurr, men bomgir... akkurat montert shortshift, så det var uvant... skulle putte 3.gir, men blei 5 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 http://www.youtube.com/user/m5klaus#p/a/u/1/516WfpAQ6XI http://www.youtube.com/user/m5klaus#p/a/u/0/-P9kqTEW57Y litt burning i ringen på gatebil våler 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Du har kommet deg MYE på sladdesiden siden april-treffet med BMWCCN, m5_klaus! . Var faktisk veldig-veldig bra mye av det du gjorde i helga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 jo tusen takk for det! Syns jeg var hyggelig å høre Prøver så god jeg kan da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Mye RÅ biler, hvem som kjører den e30en med V8 kompressor da? Det er meg det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Noen her inne sin? Han som kjører denne bilen heiter Bjørnar om han er her på forume er eg ikkje sikker på, men eg veit han er innom bimmers å kjikker =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Han med den biltema audien hadde liggi bredt en vinterdag før tror jeg.. syyykt å se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Han med den biltema audien hadde liggi bredt en vinterdag før tror jeg.. syyykt å se på.. Flemming og Kenneth Alm er råtass på 4x4 de, det skal være sikkert. Børsa til Flemming, med fjorårets dekor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Alm gutta har kontroll på bilene sine, det skal de ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Mye bra bilder ! Hvem er den heldige eieren av den svarte og oransje e30'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Bra bilder! Likte spesielt de onboard bildene Så ut som det var nære på at det smalt et par ganger. Gleder meg til Rudskogen jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Noen her inne sin? Han som kjører denne bilen heiter Bjørnar om han er her på forume er eg ikkje sikker på, men eg veit han er innom bimmers å kjikker =) han er nokk medlem ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Flemming er jo ikke god. hehe. Han kjørte hardt på ett treff vi hadde her i fjor også. Da gikk det jo noen stikkakslinger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Han uttalte jo på Gatebilforumet at "det som skiller meg fra andre i breisladden på rudskogen er at jeg driter i alt". Artig type iallefall, og en uvurderlig fargeklatt på GB treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå