Kvalert Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Begynner mildt sagt å bli en stund siden jeg har vært innom her nå, så jeg tenkte jeg kunne oppdatere med noen bilder mens jeg venter på våren... Sitter her å mimrer, så jeg slenger ut noen bilder fra GS bildelers treff i sommer som var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Få deg noen andre felger, det hadde gjort seg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Mer senk og breiere felger hadde nok gjort seg ja... oz futura eller bbs rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Helt rått med så strøken E30!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Hehe! Takker, gleder meg bare til våren så jeg får ta den ut å sola og lufte den litt igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Denne vurderes nå solgt igjen av min bror p.g.a huskjøp:).... Så her har dere mulighet å få en av norges mest strøkne originale e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Får håpe neste eier fortsetter å vedlikeholde slik den har blitt Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Fy søren for en strøken E30! Utrolig pent eksemplar! dette hadde vært en fin garasjesliter i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Har ikke gått mange km siden stjernstedt hadde denn iallefall... Bare å invester:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Nå ligger bilen ute for salg igjen til ny pris. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36792654 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Da er bilen SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Jøss, d gikk raskt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hvor i landet havnet bilen nå? Artig å følge med på gamlebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Jøss, d gikk raskt!!! Går raskt til "riktig" pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Hvor i landet havnet bilen nå? Artig å følge med på gamlebilen Kommer vel en tråd her inne etterhvert, så det er bare å følge med hvor den dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå