Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Lyktene går veldig billig når jeg har fått taki nye. Skal gi deg besked når nye er montert ;)

flotte greier. send meg gjerne en pm du ;o)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da er nye baklys og nye skilt montert :) M-lista til bakluka har jeg også kjøpt, men den er ikke montert enda. (mangler klarlakk) bilder kommer når den er på plass :)

Skrevet
Da er nye baklys og nye skilt montert :) M-lista til bakluka har jeg også kjøpt, men den er ikke montert enda. (mangler klarlakk) bilder kommer når den er på plass :)

Hva betalte du før nye skilt ?

Skrevet

Hva betalte du før nye skilt ?

De kostet 60.-kr stk på biltilsynet ;) Så 120.-kr er billig. Det utgjør en del på helhetsinntrykket :)

Skrevet
Fin farge på bilen!

Synes du skal beholde chrome fargen på listene, vil passe best slik, ikke noe shadowline tull på deg nei! :)

Vi får se etterhvert. Er litt ubestemt selv enda. ;)

Skrevet

Aerodynamikkleppa. Gikk for den siden den var så billig på Schmiedmann og at alle andre tydeligvis kjøper M-fanger :) Syns den leppa kler E39 godt :)

• 1 month later...
Skrevet

Da er leppa på bakluka og Aerodynamikk-leppa montert. Har også fått byttet kamaksel sensor og veivakselsensor,+ litt annet småtteri med motorn. Her er et par bilder som er tatt på en teltur vi var på i helga. Kommer flere når bilen er vasket ;)

l6qew51aqb2amt17avd3.jpg

ckh0qrcgr251ap6oak6f.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...