bmwkizn Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Lyktene går veldig billig når jeg har fått taki nye. Skal gi deg besked når nye er montert
opeth84 Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Lyktene går veldig billig når jeg har fått taki nye. Skal gi deg besked når nye er montert flotte greier. send meg gjerne en pm du ;o)
bmwkizn Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Da er nye baklys og nye skilt montert M-lista til bakluka har jeg også kjøpt, men den er ikke montert enda. (mangler klarlakk) bilder kommer når den er på plass
bmwkizn Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Et bilde tatt i Åndalsnes. Kommer flere bilder etterhvert
Stoppie_Master Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Fin farge på bilen! Synes du skal beholde chrome fargen på listene, vil passe best slik, ikke noe shadowline tull på deg nei!
Glema Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Da er nye baklys og nye skilt montert M-lista til bakluka har jeg også kjøpt, men den er ikke montert enda. (mangler klarlakk) bilder kommer når den er på plass Hva betalte du før nye skilt ?
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Da er nye baklys og nye skilt montert M-lista til bakluka har jeg også kjøpt, men den er ikke montert enda. (mangler klarlakk) bilder kommer når den er på plass Hva betalte du før nye skilt ? De kostet 60.-kr stk på biltilsynet Så 120.-kr er billig. Det utgjør en del på helhetsinntrykket
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Fin farge på bilen!Synes du skal beholde chrome fargen på listene, vil passe best slik, ikke noe shadowline tull på deg nei! Vi får se etterhvert. Er litt ubestemt selv enda.
bmwkizn Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Da er det bestilt frontleppe og noen interiørdetaljer fra Schmiedmann
bmwkizn Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Aerodynamikkleppa. Gikk for den siden den var så billig på Schmiedmann og at alle andre tydeligvis kjøper M-fanger Syns den leppa kler E39 godt
EirikL Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Smart valg! Den er akkurat passe diskret og elegant.
bmwkizn Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Da er leppa på bakluka og Aerodynamikk-leppa montert. Har også fått byttet kamaksel sensor og veivakselsensor,+ litt annet småtteri med motorn. Her er et par bilder som er tatt på en teltur vi var på i helga. Kommer flere når bilen er vasket
Stoppie_Master Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Vet ikke om det bare var leppa som gjorde utslaget, men bilen så enda bedre ut nu ja Edit: Eller kansje det også er at det står GS under det nye skiltet ditt, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå