bmwkizn Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Ja mulig det er GS skiltplatene som gjorde utslaget Prøvde forresten å hilse på deg her en dag i rundkjøringa som krysser E6 og E14 på Stjørdal. men tror ikke du så meg. 7,ern din så utrolig bra ut med de nye hjula
Stoppie_Master Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Jeg må begynne å følge med så jeg får hilst tilbake, ikke meninga å oppføre seg som om at man lever i en egen klasse selv om man kjører 7'er Har ikke akkurat syntes at slike felger er noe spess fine, men de ser bra ut på bilen min ja. Takk for en støttende mening Blir vell bedre også når jeg får på rette dekka og samt senka flåta
bmwkizn Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Jeg må begynne å følge med så jeg får hilst tilbake, ikke meninga å oppføre seg som om at man lever i en egen klasse selv om man kjører 7'er Har ikke akkurat syntes at slike felger er noe spess fine, men de ser bra ut på bilen min ja. Takk for en støttende mening Blir vell bedre også når jeg får på rette dekka og samt senka flåta Jaja, 7,er eiere er vell litt overlegne mot de som kjører biler i mindre klasse Ja litt senk gjør susen. Skal ned med min jeg også etterhvert nå
Stoppie_Master Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Den blir vell noe som dette når du har senket den?
bmwkizn Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Ja det der var nydelig senk Kunna gjerne hatt den slik ja
Stoppie_Master Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Hadde du tenkt til å bytte fjærene eller montere senkesettet selv? Eller kjenner du noen som gjør jobben billig og greit?
bmwkizn Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Hadde du tenkt til å bytte fjærene eller montere senkesettet selv?Eller kjenner du noen som gjør jobben billig og greit? Gidder ikke å gjøre det selv nei. Må uansett inn å ta hjulkstillingskontroll. Vet ikke av noen på sparket nei. Blir vel GS tenker jeg
Stoppie_Master Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Strandveien Auto skulle ha 10.000,-kr for hele jobben. Altså H&R fjærer 35/20, fjærbeinslager framme, jobb og 4hjulskontroll... Vil tru at prisen er ganske så lik på min og din? Jeg gidder heller ikke å gjøre det selv, i mangel på mekkeplass osv...
bmwkizn Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 ahh..såpass ja..Det var drøyt. Blir det slike priser jeg får på min, så tar jeg det heller selv. Er utrolig enkelt fram ihvertfall
Stoppie_Master Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Ja, hehe. I allefall enkelt framme Jeg tar også og gjør det selv, også bytter jeg foringer... Men en 4hjuls kontroll med justering er vell et must, men det kan da vell ikke være så dyrt å få gjort. GS i trondheim skulle ha nesten 20 laken for senkefjærer, fjærbeinsforinger, casterstagforinger, firhjulskontroll og arbeidspeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå