ullsokken Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Oppdaget for noen uker siden at det hadde festet seg få små hvite flekker som ser ut som malings sprut fra rulle. Vet ikke helt hvor det kommer fra men mistenker huseiern da han malte gjerdet. Men er ikke sikker da det er noe helt bakpå koffertlokket også som er på andre siden fra gjerdet. Kan jo ha blåst.. uansett, noen tips til hvordan jeg kan få bort disse så enkelt og smertefritt som mulig?
Marius2002 Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Hei. Var en tråd om dette ifjor: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&p=1246080 Kanskje dette var til hjelp? Ser jeg hadde anbefalt 101 Wipes, er usikker på hvordan den er mot lakken på bilen.
ullsokken Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Hei. Var en tråd om dette ifjor:viewtopic.php?f=9&p=1246080 Kanskje dette var til hjelp? Ser jeg hadde anbefalt 101 Wipes, er usikker på hvordan den er mot lakken på bilen. Takk skal du ha Tar en titt der jeg da.
matss Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 hva med litt white sprit på en klut? men da må du vaske godt etterpå, så det ikke sitter igjen i lakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå