jsjsev Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei, Har fått med en E39 2003 mod Touring, og ja den er vel litt høy org. Kjøpte da H&R fjerer på bsbildeler som da var 40/15mm senking. Men etter nesten en månde med kjøring syns det ikke har blitt noe spess lavere. Ser da på gsbildeler der de har 2 typer som er alternativer: "Senkesett Eibach E-39 Touring 520 I-525 TDS 30/25 mm" Noen anbefalinger, hvor lavt blir det? med tüv papirer? "Supersport Senkesett E-39 Touring 520i,520d,523i,528i, 50mm" Lite info om disse fjerene på gsbildeler. Må helst ha tüv godkjenning så jeg kan få det i vognkorte. Takk for all råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Har bare erfaring med eibach 30/25 til sedan som senket nøyaktig etter målene og ser perfekt ut etter min smak,ikke gå for 50mm (gammel volvo senk)det blir ikke pent på en bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsjsev Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 fulgte med tüv? Noen eks. bilder med eibach? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg og lurer på og bytte fjærer fremme. Jeg har M-tech understell, men syns den fortsatt er for høy fremme. Kunne godt tenkt meg at den var 3-4 cm lavere 50mm senkefjærer vil vel gjøre at hjulbuen ligger så og si ned på hjulet? Har ikke troen på at senkeskåler vil gjøre den store forbedringen helder Er ikke noen som har noen bilder av E39 med forskjellige alternativer vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå