e28turbo Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 Jækla go plass ja!! Har bare to rør igjen å tilpasse på grenrøret før det blir sliping av rørene før endelig montering Gøy å leke plumber
e28turbo Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Da er både grenrør og innsug ferdigsveiset. Har kun wastegaterør igjen på grenrør. Sliter litt med forbindelse mellom kamera og data her, så jeg får ikke ut bilder.. Men jeg lover det blir snarest mulig
e28turbo Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 DAAA ble det bilder!!! Enjoy En grepa Tig sveiser i Øvre surnadal ; JA Det gjenstår da å få på rør til wastegaten, porte å slipe litt mere sveiser. Så leverer jeg grenrøret til sandblåsing og keramikk coating hos en lokal helt her Spjeldhusene følger med meg på sjøen for glassblåsing
M-Tech Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Ser veldig bra ut!! Tror ikke denne blir noen sinke i trafikken nei....
e28turbo Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Fikk mekka sammen rør til wastegate også. Det blir nok en v-band kobling på denne helt intil kollektoren, dette for å forenkle montering av selve grenrøret.
skaugen Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Dette blir BRA, det er sikkert =) Pent sveisearbeid også.
e28turbo Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Fikk lagd feste til intercoolern idag, oljekjøler kommer ovenfor . Må nok lage noen store hull i frontblekk og frontspoiler så man får inn luft
Kjakan Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 sweeeet! Ditta her e å blir rått Stå på videre
e28turbo Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Da var grenrøret ferdig, fikk sveist på flens for wastegaterøret idag. Har nå levert det for sandblåsing og Keramikkcoating. Reiser ut på sjøen imorgen så det blir lite oppdatering på en stund
Kristian Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 hvordan var det å få på s38 innsug med spjeldhus? mye arbeid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå