Lars89 Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Motoren kan ruste i kjølekanalene hvis man kun fyller vann. Sett det flere ganger. Men for noen dager bør det ikke være noe problem nei
Muztang289 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Hei. Har ringt til forskjellig steder idag for å høre ang. vannpumpe, men det så dårlig ut.. Men heldigvis, da jeg ringte Mekonomen hadde de et inne til 650,- så jeg reserverte den og dro ned å hentet den. Dro hjem og startet å skru.. Har da byttet termostat, pakning til termostathuset, pakning til vannpumpa, vannpumpa og noen slanger til kjølesystemet.. Har vært ute å rææægga i en 2 timers tid, og bilen går som ei klokke og ingen feil så langt.. Vil takke for alle som har tatt seg tid til å svare! Ciao! =D
quatro84 Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 kjøp vannpumpe med metall skovler og ikke plastik som noen er
///Mysild Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 De med den nye plastikken er vel "nesten" bedre enn de med metall... er litt forskjell på plast anno 2010 vs plast anno 1990
quatro84 Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 hehe stemmer det. men jeg sverger fortsatt til metall
///Mysild Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 er vel helst slike motorsport vannpumper som er i metall nå for tia... og de koster jo ca det dobbelte vel...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 De fleste uorg jeg har vært borti har vært metall, men finnes sikkert endel som er plast også. Men pumpene som satt i "eldre" BMW var ikke plast, men derimot bakelitt... Et drittmateriale uten like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå