Positiv Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jo takk Kristian, den kommer seg. Fortsatt litt og ta tak i, men det er det som gjør det så morro med en eldere bil. Den blir bare bedere og penere, ettersom tiden går. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 hehe, sant det. bra du tar godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 misunner dere! men lykke til med deres biler bare ikke feil folk får tak i dem, som skjedde med min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 kan komme med en liten update her da.. kjørte bilen for første gang siden slutten av september i forigårs, turen gikk rett til verkstedet til en kompis som skal ta et par rustflekker i motorrom og en flekk i bagasjerom. var også på gs og hentet gsp coilovers og nye powerflex foringer til kasterstag, ser bra ut, gleder meg til å prøve bilen med dette på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Høyde bak 2011. Sideskjørt er ikke montert ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 den er bra fin denne e28en din ja kristian ser ikke siste bilde her jeg da.. fikk du montert bremsene foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Hei, ja la ut bilde fra htc'en, fungerer vel ikke. Ja bremsene er på vett, ser bra ut. Har bare prøvd en liten tur, da bilen ikke er ferdig ennå. Virker som at det fungerer ganske rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Bilder!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Det kommer:) surfa bare fra tlf no som sagt. Å da funka d tydeligvis dårlig å legge ut bilda;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Bilen vurderes solgt med veldig tungt hjerte.. den har blitt helt rå å kjøre nå med oppgraderingene som er gjort siste mnd. Utrolig påkostet bil, sjelden sjangse til å skaffe seg en original norsksolgt e28 m535i. Ta kontakt på pm eller tlf, 40448331. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hørte noen rykter om en tur til Førde? Om du var den Kristian som var med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Grå M5 du har henta deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hørte også noen rykter om M ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Heisann, har handlet meg en anthrazit metallic e39 m5 ja:) Håper noen vil ta over e28'n snart.. hvis ikke får jeg selge m5'en igjenn. Har ikke behov for to grom biler på tunet:) dere får spre ordet. Bilder av hvordan den ser ut nå kan sendes på mms, MYE påkostet siste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Fått deg tråd på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå