mandresen Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Hvem trenger Grand Prix når en har en BMW å polere? Har en grundig vårpuss( ja vet det er sent, men slik er det her i kalde trøndelag der jeg skal bruke: Meguiars Quick Clay Meguiars Deep Crystal Lakkrens Meguiars Deep Crystal Polish Meguiars Deep Crystal Lakkforsegler Dodo Juice Blue Velvet Hard Wax Sonax Plastic Renovator Gel Så tenkte at lørdagen da resten av familien er klistret til Grand Prix var en ypperlig annledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Høres ut som et godt alternativ,har du ikke en bil å polere, kan du alltids male litt i garasjen og se på når de tørker,omtrent like spennende..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 I mine øyne er GP rimelig patetiske greier Men de som liker det skal få lov til det (på nåde). Hadde ikke været vært så trasig her i bartebyen, skulle jeg også tatt for meg bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Tragisk opptreden av Norge, og Didrik Solli Tangen. Begynner å nærme meg like lei av han nå, som Rybak.... Vis jeg møter Rybak endag, så vet jeg sannlig ikke hva jeg kan finne på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Madcon??????????? Hater han, men overraskende fengende låt. Tips til folk som ikke vet hva de kan gjøre (når alle bilting er gjort) når dama/typen/familien ser på tragiske program: RYDD I KLEESSKAPET deres, alltid et helvettes rot i mitt i hvertfall. Ang Rybak og Didrik: Håper jeg aldri møter noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Tips til folk som ikke vet hva de kan gjøre (når alle bilting er gjort) når dama/typen/familien ser på tragiske program: RYDD I KLEESSKAPET deres, alltid et helvettes rot i mitt i hvertfall. Nei, det er dama sin jobb! Ærlig talt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Dama har rydda i mitt også, men ser ikke ut etter en arb uke. Hehe, stakkar kan ikke la ho rydde der hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 bra alternativ til homseparaden på nrk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 hehe, er så ille i skapet mitt at dama ikke gidder å åpne skapdøra en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Tragisk opptreden av Norge, og Didrik Solli Tangen. Begynner å nærme meg like lei av han nå, som Rybak....Vis jeg møter Rybak endag, så vet jeg sannlig ikke hva jeg kan finne på!!! Kunne ikke vært mer enig! Er så møkka lei den lille gnomen med bollesveis og breit smil Kommer han på radioen så bytter jeg kanal umiddelbart!! Han er jo pine meg over alt! I aviser og blader og på TV og radio Hva forøvrig gjelder Norges opptreden i MGP så er det bare flaut, særlig når vi er vertslandet Tips til folk som ikke vet hva de kan gjøre (når alle bilting er gjort) når dama/typen/familien ser på tragiske program: RYDD I KLEESSKAPET deres, alltid et helvettes rot i mitt i hvertfall. Nei, det er dama sin jobb! Ærlig talt altså... Hjemme hos oss så har vi en grei regel! Hvis ikke jeg rydder i klærene mine å legger dem til vask osv så får jeg ikke rene klær igjen, da skur ho de bare opp i en svær haug på min side av sengen! Hvor de blir liggende til jeg gjør noe med det Og hvis du en gang har opplevd å komme ut av dusjen og ikke finne rene sokker å underbukser i skapet, så gjør du ditt for å unngå samme opplevelse to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå