Phonix Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Skal springe ut å se om eg klarer å komme til å bytte om ledningene på tempgiverene.Slik det står koblet opp nå så er ledningen til den fremste tempgiveren i en kabelstrømpe med ledningen til givern som står i "holderen" til oljefilteret, kan ta ett bilde av det. Litt lettere å se
Phonix Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Olje lampa lyser ikke når eg vrir om tenninga/starter bilen. Skiftet om ledningene til dei to tempgiverene, men temp nålen inne i bilen er forsatt enten på maks eller på null, alt etter dagsformen tror eg Men merket ikke noe forskjell etter att eg hadde byttet om ledningene til tempgiverene, uten om att eg synest bilen dro litt bedre. Men de var nåkk bare opp i mitt eget hode
JulianS Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Ring meg på 95020745 så skal jeg forklare deg problemet
Phonix Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Hey hey! Var eg somringte deg i rundt to tiden, men etterpå så kom eg på du nevnte oljelampa, så etter det begynte det å svirre litt i toppen, var jo så klart byttet om på ledningene til føleren fra oljefilterhuset til føleren på blokka! Men må dei to stikkerene som går til tempgiverene på blokka stå på rett plass, eller blir det sendt samme signal fra dei så de spiller ingen rolle? Merker også att det lukter litt bensin fra eksosen når den står og går, lambdasonde?
NA Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Du ser tydelig på lengden på ledningene til kontakta hvor de går. Den strømpa som har 2 kontakter er det forskjellige lengder på, den lengste til den fremmeste føleren og den korteste til den bakre føleren. Den kontakta som går for seg selv er til oljetrykksbryteren.
JulianS Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Det tror jeg ikke stemmer med mindre den som er aleine bare er en-veis?
Phonix Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 Fant ut hvordan det skulle sitte, når det var koblet feil mellom så gjikk temp nåla på max og bilen gjikk litt ruskete med en gang eg startet den. Nå er alt slik det skal ver og det er som NA sier Får håpe bensinforbruket går ned i gjenn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå