Jomso Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Legger ut bildene mine fra treffet idag, i tilleg til det så skal jeg legge ut ett par burnout filmer i full HD på Vimeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 rask måte å få bilda litt mindre på? mine e no seff tatt i beste kvalitet so bilda e 4mb kvar.. Jeg kan anbefale et lite, men ganske bra program, PhotoScape. Kan installeres på norsk. Følg linken for å laste det ned: http://www.photoscape.org/ps/main/download.php I hovedmenyen når du starter opp har du mange ikoner liggende i en sirkel. Her velger du Auto-oppgaver. Da kan du konvertere størrelsen på alle bilder for eks. i en mappe, og du kan velge å beholde størrelsen på de orginale bildene, osv... Skrik ut om du trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 BMW tar deg til himmels Traktor i veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Åååh, skulle ha vært med den kollonnekjøringa... Inspirerende bilder, bra tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Noen bilder frå Autoslalomen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 hmm, bare de første som kan forstørres, resten er jo veldig smått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Kuleste bilde jeg fikk tatt Har mange fler, skal se om jeg får lagt de ut senere. tøft bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 HAHAHAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Jævlig pen E30 du har der, Larsegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 hmm, bare de første som kan forstørres, resten er jo veldig smått.. Ja blei det Men koffor det ikkje gjekk å forstørre er ukjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 surt å komme so tett opponde 3.plass da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 hehe, ja det var tett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hva var tiden til Hyundai'en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå