aslex Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Er det noe link til de sidene på facebook der det ligger ute bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Om du tråler hele denne tråden, så ligger de fleste her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Hadde vært morro å prøvd, men føler jeg har lite å stille opp med, med en org 520i med senkesett:p Bilen er ihvertfall ingen hindring! Det er bare å stille, gøy er det uansett! Jeg får "klargjøre" bilen til autoslalom neste treff;) Hadde verken forberedd meg på kjøring eller utstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Hadde vært morro å prøvd, men føler jeg har lite å stille opp med, med en org 520i med senkesett:p Bilen er ihvertfall ingen hindring! Det er bare å stille, gøy er det uansett! Jeg får "klargjøre" bilen til autoslalom neste treff;) Hadde verken forberedd meg på kjøring eller utstilling! Du vakke den eneste som hadde møkkete bil for å si det sånn.. Tenkte at har man kjørt longdistance så gjør det ikke noe om det ser sånn ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Her er en Video jeg lagde på 2min, ikke noe spesielt med den, eneste jeg hadde av film opptak fra treffet:) Hadde jeg hatt flere klipp så hadde jeg tatt mer tid med filmen http://vimeo.com/12320576 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Her er en Video jeg lagde på 2min, ikke noe spesielt med den, eneste jeg hadde av film opptak fra treffet:) Hadde jeg hatt flere klipp så hadde jeg tatt mer tid med filmen http://vimeo.com/12320576 Bra det kom ut film Men den hvite bmw`n der har jeg ikke sett før ; ) ny modell? den etter gs bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Her er en Video jeg lagde på 2min, ikke noe spesielt med den, eneste jeg hadde av film opptak fra treffet:) Hadde jeg hatt flere klipp så hadde jeg tatt mer tid med filmen http://vimeo.com/12320576 Bra det kom ut film Men den hvite bmw`n der har jeg ikke sett før ; ) ny modell? den etter gs bilen den lille gråe bmw`n har jeg heller ikke sett før, må være en ny sort compact? den er ikke på filmen, men dere vet vell hvilken jeg mener grei film dette, om du ser bort ifra at det var autoslalom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Her er en Video jeg lagde på 2min, ikke noe spesielt med den, eneste jeg hadde av film opptak fra treffet:) Hadde jeg hatt flere klipp så hadde jeg tatt mer tid med filmen http://vimeo.com/12320576 Bra det kom ut film Men den hvite bmw`n der har jeg ikke sett før ; ) ny modell? den etter gs bilen den lille gråe bmw`n har jeg heller ikke sett før, må være en ny sort compact? den er ikke på filmen, men dere vet vell hvilken jeg mener grei film dette, om du ser bort ifra at det var autoslalom Haha, ja det er vell den nye compact serien BMW har kommet med Grei film, men hadde jeg filmet mer hadde det blitt mer ut av den men så tok jeg for mange bilder å glemte å filme så... la gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 den er ikke på filmen, men dere vet vell hvilken jeg mener grei film dette, om du ser bort ifra at det var autoslalom Haha, ja det er vell den nye compact serien BMW har kommet med Grei film, men hadde jeg filmet mer hadde det blitt mer ut av den men så tok jeg for mange bilder å glemte å filme så... la gå en film er bedre enn ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Hvem er det som har den hvite og sorte E30n? Send svar på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Står på side 6. Om det er People's Choice E30'en du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 er en tråd her på forumet om bilen også http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=72580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Mimre! Lyst på sommer! Får håpe GS stiller med treff til sommers igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 TREFF Blir det vettu snakket idag om siste helga i mai... Noen annet spes som skjer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Hva med å ta det Ei helg eller to senere? Var litt kaldt å sitte på campen, og gå ut i fjor husker jeg. Tåler det, for all del. Men hadde vert bedre med litt mere tempratur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå