Gå til innhold

E30 325ix 1986 | Sota DE, Startec, M-tech I og M3 interiør;p

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått tak en del av det jeg hadde tenkt på ;p

De jeg HAR sikkert nå er Sota DE lykter og et sett strøkene startec baklykter ;p

Så har jeg mest sannsynlig fått tak i m3 stoffinteriør og komplett m-tech I styling ;p

Så skal snart sveise ferdig rusta ;p Gjort litt andre småting også , men orker ikke å oppdatere når det er så lite respons her ;p

Skrevet

Bra noen tar vare på IXene :) Har selv 325IX 87 mod, er på samme alder som deg. Kommer vel et prosjekt fra meg om ikke så alt for lenge også. Må du ut med mange lapper for m-tech stylinga?

Skrevet
Bra noen tar vare på IXene :) Har selv 325IX 87 mod, er på samme alder som deg. Kommer vel et prosjekt fra meg om ikke så alt for lenge også. Må du ut med mange lapper for m-tech stylinga?

Fikk bilde av m-techen i sta ;p Var ikke som forventet, skulle gi 4 for det , men orket ikke å kjøpe det, var kopi. Så venter til jeg finner orginal m-tech i stede :P

Skrevet
Blir nok en fin bil når du blir ferdig med den, nypolert og i god fungerende stand. Heldig som har mekkeplass og utstyr. Lykke til med prosjektet og kos deg godt :)

Takk for det ;p Greit med plass ja , håper det:;p

Skrevet

Da har jeg fått sota lyktene av Jørgen Lie her på forumet, jeg har prøvemontert de også, så fikk jeg startec lyktene i går, og de var som forventet veldig bra og jeg er stor fornøyd. Interiør kjøper jeg også, men m-tech I stylingen var kopi og ikke fin i det heletatt, så det venter jeg litt med. Vurderer å kjøpe en E32 730 som er frontkolidert med M30B30 motor som berget og mange andre snæksi deler. Ingen som trenger deler fra en sånn bil da?

Skal ta ned bakstillingen og bæreborene fram i dag å begynne å pusse ned og male det , for å få det bra ut under :P Så tar bilder senere i dag, sliter veldig med å få ned bærebroene fram , men jørgen lie kommer innover snart og viser meg teknikken :P

SKRIK UT OM NOEN HAR M-TECH I STYLING TIL SALGS ;p

Skrevet
Fett prosjekt!;)

Jo takk ;p

Men her er litt bilder fra dagens økt:

DE ''jøsa'' jeg kjøpte av Jørgen Lie:p

6noqwd686j8gtlkzw8o3.jpg

Måtte prøvemontere litt :P

ncz2b56japgepxbi7f7m.jpg

Bærebro fram etter en god omgang med tynner, skal male de fram, og male alle calipterne, kanskje bakstillingen en gang i tiden også :P

8slq1asowmidivm1obk8.jpg

Arbeidsplassen :P

0icmderw1a9jh7vex7l8.jpg

Startec lyktene er kommet i hus. De var egentlig som forventet, veldig veldig fine :P Men ser litt ripete ut på bilde, men er faktisk ikke det :P

9mh07ck0smppd8s2wexc.jpg

Så var det interiør jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe nå :P

qlb20jlj51xxf20gd4i8.jpg

w7lkd2m393larhrrdtax.jpg

Vet ikke hva dere synes jeg? Skal jeg vente til jeg finner skinn i stede? :P

Skrevet
Ser ut som et bra prosjekt dette her, husk på å gjør alt grundig når du først er i gang! :) Ser ut som et fint lokale du har også, hehe.

Takk for det , ja , er egentlig ganske nøye på ting når jeg først starter. tenkte bare egentlig å skifte foringene, men så skitt au tenkte jeg , å malte det i stedet, så fikk jeg lyst til å ta ned bakstillingen, men kanskje litt vanskelig når jeg har null erfaring med det, men det blir det å :P Så skal jeg male calipterne :P Så dette blir fint tilslutt :P Men irriterer med noe grasalt at jeg ikke finner mer en 40/40 senk til den :( Er så stygt nå ;p Men prioriter ikke dette nå , men litt kjekt å finne det fram :P

Greit verksted ja :P Det står 3 biler der nå, en S4, A Manta og min sin, når S4'en skal ut og mantan er ferdig lakkert, så tenker jeg at jeg skal begynne bare med å prøve å lakkere, bare for å sjekke hvordan det er :P

så regner jeg med at søskenbarnet mitt tar hellakkering etterhvert på den, men blir vell til neste sesong tenker jeg :P Når jeg får lappen :P

Skrevet

Spennende prosjekt og hyggelig å se at enda en ix får behandlingen den fortjener. Jeg ble veldig glad i ix den tiden jeg hadde touringen, for det er geniale biler uansett vær og føre. Du gjør veldig mye riktig, i mine øyne. Lyktene og interiøret er ting jeg aldri fikk tak i til min før den skiftet eier. Når det gjelder senkesett, så skal du slite med å finne coilover til ix. Jeg letet overalt på nettet og ellers for å finne til min, men så langt jeg har klart å finne ut, er det er ingen som lager dette. Det er uansett ikke noe særlig å senke en ix for mye, pga slitasje på mansjettene til drivakslingene fremme. Det slites hull i dem og dermed risikerer du at det samler seg sand og dritt inni mansjetten og akslingene ryker. De koster 3000kr stykket og er ikke bare-bare å få tak i.

Skrevet
Skulle akkurat til å si det samme, kult verksted! :)

Liker at du gjør ting ordentlig, man har igjen for det senere! :D

Du får sjekke tråden min også, har akkurat begynt på den :)

viewtopic.php?f=11&t=159944

Joda, greit nokk det ;p Ja du har igjen for det senere, fordi om det jeg gjør under bilen ikke vises særlig så vet jeg sjøl hvertfall at det er strøkent under der :P

DE og startech er altid riktig, dette her blir bra :)

Det er det ;p Takk for det :P

Spennende prosjekt og hyggelig å se at enda en ix får behandlingen den fortjener. Jeg ble veldig glad i ix den tiden jeg hadde touringen, for det er geniale biler uansett vær og føre. Du gjør veldig mye riktig, i mine øyne. Lyktene og interiøret er ting jeg aldri fikk tak i til min før den skiftet eier. Når det gjelder senkesett, så skal du slite med å finne coilover til ix. Jeg letet overalt på nettet og ellers for å finne til min, men så langt jeg har klart å finne ut, er det er ingen som lager dette. Det er uansett ikke noe særlig å senke en ix for mye, pga slitasje på mansjettene til drivakslingene fremme. Det slites hull i dem og dermed risikerer du at det samler seg sand og dritt inni mansjetten og akslingene ryker. De koster 3000kr stykket og er ikke bare-bare å få tak i.

Jo takk. Okei, jeg har egentlig ikke kjørt så mye med bilen, men høres veldig bra ut da ;p Gleder meg jeg. Jeg strevde litt for å få tak i lyktene og interiøret selv ja, men jeg måtte da betale deretter og da;p men synes nesten det er verdt det ;p Men hva med bare 40/40 da? Er det mulig å få tak i ? Hvordan er dette i tilfelle i forhold til slitasje? Fordi den mååå litt ned, for dette ser helt forjævlig ut :P

Men takk for god respons , liker dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...