Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Skruene spiser også borr.. :? Har brukt minst 5 forskjellige stål borr nå, av forskjellig kvalitet, alle blir ubruklige etter 30sek med boring :? Nå er vi over på dremmel, og den smelter plastiken :P Skal nok få de av tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stooor forskjell på ordentlig borr og "jalla" borr. Men hvis du kjører på full guffe med drillen blir borret fort ødelagt. Prøv å kjør det litt så vent til det blir kaldt og så fortsett. Jobbe i etapper. Men er det herdet stål skruer blir det værre.

Fått dekka mine nå da.. haha bilen ble latterlig stygg med orginal felger 195/65 - 14. hehe

blir vel eu- kontroll til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stooor forskjell på ordentlig borr og "jalla" borr. Men hvis du kjører på full guffe med drillen blir borret fort ødelagt. Prøv å kjør det litt så vent til det blir kaldt og så fortsett. Jobbe i etapper. Men er det herdet stål skruer blir det værre.

Fått dekka mine nå da.. haha bilen ble latterlig stygg med orginal felger 195/65 - 14. hehe

blir vel eu- kontroll til uka.

hehe ja, bruker skikkelig kvallitet som jeg fikk fra leieboeren, sånn han bruker på jobben når han borrer stål. Borra sakte hele tiden, men skruene spiser bor.. Men nå mangler vi bare 3 skruer så er sideskjørtene av :) Og de er ikke lette og få av.. :P

Haha kan tenke meg den ser litt kjip ut nå ja :P Men så fort eu er ok, så blir vel bilen topp igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stooor forskjell på ordentlig borr og "jalla" borr. Men hvis du kjører på full guffe med drillen blir borret fort ødelagt. Prøv å kjør det litt så vent til det blir kaldt og så fortsett. Jobbe i etapper. Men er det herdet stål skruer blir det værre.

Fått dekka mine nå da.. haha bilen ble latterlig stygg med orginal felger 195/65 - 14. hehe

blir vel eu- kontroll til uka.

hehe ja, bruker skikkelig kvallitet som jeg fikk fra leieboeren, sånn han bruker på jobben når han borrer stål. Borra sakte hele tiden, men skruene spiser bor.. Men nå mangler vi bare 3 skruer så er sideskjørtene av :) Og de er ikke lette og få av.. :P

Haha kan tenke meg den ser litt kjip ut nå ja :P Men så fort eu er ok, så blir vel bilen topp igjen! :D

ja, da blir det på med ordentlig felger og leppa foran.. også skal den få seg en ordentlig vask og polering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir bra vettu ! : )

Jaja, da var begge sideskjørter av! :) Skal ha 1 stk ny kanal + 1, muligens 2 stk nye forskjermer.. Nesten rustfri my ass

Litt bilder blir det kanskje etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Rust is lighter...

Noen som vil ta på seg sveisejobb? :)

BD i gang med og voldta et nytt borr.. Misslykka denne gangen også, men vi fikk det av til slutt ved hjelp av ei litta dremmel :P

o9q93rcv17tpqd57ddyf.jpg

Jeg fant jeg fant.. :evil: 1stk ny kanal - jatakk! :)

x27rwn4b005iboh8q96r.jpg

Og etter enda mer pirking falt litt mer rust av..

6xcun1bq6r1hhaqcj090.jpg

Jeg som tar av sideskjørtene.. spennende.. Er det rust eller ikke??

zjm1cpliivudrscbfc88.jpg

Jackpot.. 1stk ny forskjerm, så blir det bra.. :) Heldigvis var kanalen på denne siden helt fin! :)

l1u801t0av3jlnkmyuep.jpg

Ei litta topp pakning..

etd002gcuibx6brulmtt.jpg

Og et par tepper som endelig er tørre :D

zjw4qu0vrsnyzyq1vaib.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, trenger forsjatt giroverføringer og pedaler til bilen min.. Ring 97624880 eller send PM ;)

Vil giroverføringer fra en M5 3,6 eller 3,8 passe på bilen min med Getrag 260 kasse?

Er det ett fett hvordan pedaler jeg bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stooor forskjell på ordentlig borr og "jalla" borr. Men hvis du kjører på full guffe med drillen blir borret fort ødelagt. Prøv å kjør det litt så vent til det blir kaldt og så fortsett. Jobbe i etapper. Men er det herdet stål skruer blir det værre.

Fått dekka mine nå da.. haha bilen ble latterlig stygg med orginal felger 195/65 - 14. hehe

blir vel eu- kontroll til uka.

hehe ja, bruker skikkelig kvallitet som jeg fikk fra leieboeren, sånn han bruker på jobben når han borrer stål. Borra sakte hele tiden, men skruene spiser bor.. Men nå mangler vi bare 3 skruer så er sideskjørtene av :) Og de er ikke lette og få av.. :P

Haha kan tenke meg den ser litt kjip ut nå ja :P Men så fort eu er ok, så blir vel bilen topp igjen! :D

Husk, lite borr skal ha høy hastiget. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stooor forskjell på ordentlig borr og "jalla" borr. Men hvis du kjører på full guffe med drillen blir borret fort ødelagt. Prøv å kjør det litt så vent til det blir kaldt og så fortsett. Jobbe i etapper. Men er det herdet stål skruer blir det værre.

Fått dekka mine nå da.. haha bilen ble latterlig stygg med orginal felger 195/65 - 14. hehe

blir vel eu- kontroll til uka.

hehe ja, bruker skikkelig kvallitet som jeg fikk fra leieboeren, sånn han bruker på jobben når han borrer stål. Borra sakte hele tiden, men skruene spiser bor.. Men nå mangler vi bare 3 skruer så er sideskjørtene av :) Og de er ikke lette og få av.. :P

Haha kan tenke meg den ser litt kjip ut nå ja :P Men så fort eu er ok, så blir vel bilen topp igjen! :D

Husk, lite borr skal ha høy hastiget. ;)

Hehe, ja det virker jo egentlig litt logisk.. Men, fikk det da av til slutt :) Nå er det bare og starte rust sveising.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det virker jo egentlig litt logisk.. Men, fikk det da av til slutt :) Nå er det bare og starte rust sveising.. :?

Kan ikke du kjøpe deg et sveiseapparat a ? så kan jeg låne det når jeg kjøper e30 :-D

Edit: innlegg nummer 100 :D

Hah, jeg vil ha apparat så sveisene blir fine.. Det har jeg ikke penger til.. :P Derfor sender jeg det bort istedenfor, så blir at 100% :D

Du er jo fan av syrebading, og det tar jo litt tid.. Så innen du har syrebada bilen din, så er du lærling, og da kan du låne skikkelig apparat fra jobben? 8)

wohoo :beer: Skal feire innlegget med en øl senere! Blir du med? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BD! du ska vertfall ikke kjøpe e30 før du er ferdig med e36'n! :P

Hehe, vi er to stykker vettu ;) Balchen og Dahl :) må jo ha en bil hver.. ;) e30 prosjektet blir ikke like ekstremt som e36'n uansett da.. :P

Burde vært BDW.. men jeg var så dum at jeg holdt på med Escroter mens dere skrudde bimmere.. :?

hehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det virker jo egentlig litt logisk.. Men, fikk det da av til slutt :) Nå er det bare og starte rust sveising.. :?

Kan ikke du kjøpe deg et sveiseapparat a ? så kan jeg låne det når jeg kjøper e30 :-D

Edit: innlegg nummer 100 :D

Hah, jeg vil ha apparat så sveisene blir fine.. Det har jeg ikke penger til.. :P Derfor sender jeg det bort istedenfor, så blir at 100% :D

Du er jo fan av syrebading, og det tar jo litt tid.. Så innen du har syrebada bilen din, så er du lærling, og da kan du låne skikkelig apparat fra jobben? 8)

wohoo :beer: Skal feire innlegget med en øl senere! Blir du med? :lol:

haha, du sier noe der.. skal se hva jeg får penger til etterhvert ;) øl? jatakk :D

Vurderer å kjøpe et eget apparat, kjekt å ha! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...