Gå til innhold

Intreør farger.   

29 stemmer

1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

• Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg en tur hos bilens Eksosanlegg i ski. Konge butikk, med goood service, dyktige folk og billige priser.

Den dag i dag, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gadd og bygge Eksosanlegg selv, for det ble mye penere og bedre når de gjorde det, til samme prisen.

Da er eksosen min flyttet opp nermere bilen, ny mellompotte, ny lyddemper bak med doble endestusser :)

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Fornøyd, ved siden av gliset til far

Postet bilde

Skrevet

Ser bra ut!

Nybilen til faren din er sexy! :D

Enig x2! Den er så deilig og kjøre at jeg ikke vil kjøre min om jeg har muligheten og velge!

Bygd ny eksos hele veien? :smile:, hvor mye kpsta det?, og ossen blei lyden?"-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Betalte 5laken for at de bygde alt nytt fra katt og bakover. Dvs, 2stk lyddempere, rør, eksosfester, endestusser og arbeid. Lyden ble grei, den er litt roligere en før når den er kald, men syns fremdeles det bråker for mye når den er varm.. Vet ikke hvordan lyden er utenfor da. Trenger desperat en turbo eller noe for og dempe lyden enda mer!

Skrevet

likte di siste linjene der :D :D

Hehe. Får se hva det blir til. ;) fristende med turbo 6'er men også en m60.. :?

• 2 weeks later...
Skrevet

Forje helg kjørte jeg opp til nord med bimmild igjen. Turen gikk som smuurt uten noen problemer.

Nye bakdekk var montert så det var bare fryd og velstand! Masse (alt for mye) grep!

Fikk endelig dekselet rundt girspaken kjøpt av Ole_M7, levert av Morty :)) det var godt og få på!!

Postet bilde

Vasket bilen i Trondheim siden det var så bra vær og tørre veier, men den var ikke ren lenge gitt

Her på kaia på bognes 10 timer senere

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Vasket bilen en gang Tim når jeg kom inn på leir..

Postet bilde

Viktig og få av veisaltet :))

Fikk pakke av koed i dag også. Syns det er litt rart at de pakker varene sine inn i søppel..? Pakken min var pakket inn i en sykkeleske fra en ny trekk sykkel, med all emballasjen sykkelen blir levert med + litt annen søppel :?

Postet bilde

Noen som ser hva jeg har på fanget?

Postet bilde

Og tilslutt, en liten skjeldenhet på min bil: snø som faktisk legger seg på rumpa!! Vanligvis smelter det bare :P elsker vinter og denne bilen! Fjellveiene her er perfekte!

Postet bilde

Skrevet

Bakrutesenker?:P

Sent from my C6903 using Tapatalk

Dingdingding! 10 poeng til deg :))
Skrevet

Dingdingding! 10 poeng til deg :))

Wii:lol: Begynner å bli rimelig feit bilen din nå :) Er mange fine veier i Bardu/Omegn ja.:D

Skrevet

Wii:lol: Begynner å bli rimelig feit bilen din nå :) Er mange fine veier i Bardu/Omegn ja. :D

Hehe! Takk! Gleder meg til hellakkering, da snakker vi ;)

Ja, gledet meg hele fjord sesongen mens jeg kjørte 240 her oppe. Det er såå mye bedre med BMW'n! Må bare få litt nysnø også nå ;)

Synd folk er helt nazi her på sladding. Fikk klage i dag for at bilen min var observert spinne piruetter... Jeg spinner jo ikke piruetter :?

Skrevet

Hehe! Takk! Gleder meg til hellakkering, da snakker vi ;)

Ja, gledet meg hele fjord sesongen mens jeg kjørte 240 her oppe. Det er såå mye bedre med BMW'n! Må bare få litt nysnø også nå ;)

Synd folk er helt nazi her på sladding. Fikk klage i dag for at bilen min var observert spinne piruetter... Jeg spinner jo ikke piruetter :?

De blir bra!:) Samme farge eller? ;) Haha, de kan jeg tenke meg ;D Husker jeg satt på med Markus og vi sladda å fikk MP etter oss!:lol: Ble en liten svipptur til Finnsnes da;) Såpass? :P Fått mye klager asso? :D

Skrevet

De blir bra!:) Samme farge eller? ;) Haha, de kan jeg tenke meg ;D Husker jeg satt på med Markus og vi sladda å fikk MP etter oss!:lol: Ble en liten svipptur til Finnsnes da;) Såpass? :P Fått mye klager asso? :D

Samme farge ja ;)

Hehe tror jeg har hørt den historien før :P

Ikke mange klager her, men nå har jeg bare hatt bilen her siden søndag da.. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...