Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

hehe. off automat a gitt! :P

Hehe.. ja veit at det ikke er helt "idielt".. Bytter så fort jeg har tid til det :) Først og fremst må bilen på veien, med skilter :D Og jeg kjører heller automat en liten stund når jeg får lappen enn og ikke kjøre noe fordi jeg ikke er ferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukte du til gulv der det var rustet vekk?

Det kan jeg svare deg på når jeg får tilbake bilen :P Mener han sa han skulle bruke rustfritt gulv fra en 7-serie eller noe? :) Jeg har trua :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått motoren enda? Må komme opp en dag å ta en titt :D

Jaja, fikk den i går! :D I helgen blir det og henge den opp og starte vasking, sliping og lakking :)

ole dro hvertfall istad for å lever motor! hehe

Hehe, ja han kom tilslutt :D Syns synd på han som skulle på jobb 4 timer etter at han var hos meg :P

ole dro hvertfall istad for å lever motor! hehe

hehe, da ser det ut som jeg tar en tur til Michael i morra 8):D

Får eventuelt ta det i kveld! :D Nå er jeg på jobb, hjemme i 6-7 tiden i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ole er det ikke noe synd på! jeg tilbøy han tilogmed å kjøre den for han i morra. istedenfor att han skulle dra til asker så seint når han skulle på jobb :P hehe

dessuten har han hatt ferie lenge nå så han har godt av å jobbe litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ole er det ikke noe synd på! jeg tilbøy han tilogmed å kjøre den for han i morra. istedenfor att han skulle dra til asker så seint når han skulle på jobb :P hehe

dessuten har han hatt ferie lenge nå så han har godt av å jobbe litt :P

Hehe, skjønner skjønner :P Men han skulle jo på jobb 3 eller noe :P Og var hos meg mellom 23 og 2330 :P

Var såvidt jeg klarte og stå opp, og jeg sto opp 5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P han skulle jobbe 3 ja...

blokka du fikk nå gikk hvertfal pent :) helt til jeg knakk en vippearm og kjøpte toppen av den :P

Ja takk for den du! :P Jeg skulle jo egentlig ha den med toppen, men siden vippearmen knakk så fort var det vel greit at jeg ikke fikk den med topp :P Mindre jobb for meg :D Da bruker jeg toppen som er på gamle motoren :)

Noen som har linker til sider som selger trim kammer? Så skal jeg også ha nye vippearmer som tåler litt turtal og nye ventil tettninger :)

Link link link :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...