Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Bra prioritering å fikse den før ja ;) På oppkjøringsdagen er heldig :D Jeg har hatt lappen i 3måneder om to dager men har ingen bil -.-

Å bruke masse bensin er tingen :twisted:

Uff, det er jo skrekksenario og ikke ha bil når en har lappen! :o

Hehe, ja spessielt når man ser det på nåla i det man gir gass! :P

Satser på og få ferdig min til den tid! :) Må ha den på eu kontroll, tar det på jobben :) Der fikser jeg samtidig bremser og alt annet som må til! :D

Ja, helt meningsløst å ha den, selvom jeg bor 500 m fra skolen så vill jeg kjøre 8)

Det som er skummelt på bmw, at man ser forbruket xD litt kul og da ;)

Sånn er det ikke på mamma sin audi og da er det 4000 rpm all the way :P Det klarer du helt sikkert med glans :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra prioritering å fikse den før ja ;) På oppkjøringsdagen er heldig :D Jeg har hatt lappen i 3måneder om to dager men har ingen bil -.-

Å bruke masse bensin er tingen :twisted:

Uff, det er jo skrekksenario og ikke ha bil når en har lappen! :o

Hehe, ja spessielt når man ser det på nåla i det man gir gass! :P

Satser på og få ferdig min til den tid! :) Må ha den på eu kontroll, tar det på jobben :) Der fikser jeg samtidig bremser og alt annet som må til! :D

Ja, helt meningsløst å ha den, selvom jeg bor 500 m fra skolen så vill jeg kjøre 8)

Det som er skummelt på bmw, at man ser forbruket xD litt kul og da ;)

Sånn er det ikke på mamma sin audi og da er det 4000 rpm all the way :P Det klarer du helt sikkert med glans :D

hehe, skjønner! :P Ja, satser på at det går lett! :D

Vilt :twisted:

Hehe :twisted:

Nå drar jeg for og hente bilen!! Bilder kommer senere 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen hjemme igjen! :) Syns resultatet av rust sveisingen var helt supert!! :D Endelig har jeg så og si rustfri BMW!! :D

Bilder tar jeg i morgen, var litt for mørkt ute nå! :)

I tillegg var jeg heldig nok til og få strøkene M-Matter med meg hjem, Gratis! :D Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med for sveisejobben? skulle hatt gjort en tilsvarende jobb selv skjønner du.

FY! Nei det er ikke lov!! Joda. Du har pm :wink:

Her er bilder btw! :)

2k5dkxk5llwcglf0q9tt.jpg

ja1g926kubhhb0iyatr8.jpg

08pqvw6yonnj5rzyuw3s.jpg

Kommer fler i kveld!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått i teppe allerede ser jeg! monteringen er godt i gang altså! håper du er fornøyd med resultatet da! og at mattene passer bra?

Hehe, ja skal bli ferdig så fort som mulig! :D Teppet bak er inne, setet på sjafør siden er inne, men ikke skrudd fast, da sete ramma sitter helt sjevt på i forhold til skrue hullene :S Teppet på passasjer siden skal inn i morra, sammen med setet :) Henter elefant i morra, og resten av uka blir det motor bytte etter jobb tenker jeg! :D Panseret er også av btw :)

Og ja, jeg er fornøyd! :D

Flere bilder! :D

sgesibfab04mpx7q0cfj.jpg

Torjus tar av panseret

j8p86j0oke8a5yideb2o.jpg

Litt lednings fix

4jcin2cw9uvxwoir169u.jpg

Ekstra sett med felger (til herjing :twisted: ) 3 delte! :D Håper de passer! Bolt sirkel skal være den samme, men hvor mye de bygger inn og ut er jeg usikker på. Mener felgene er 9.5" breie :D

0mvzmhykpnq0smlwkq29.jpg

Panser av

9t2euo5hlophrjuidjit.jpg

Selskap fra bæff :)

yexv6t2yncvkozkqesuw.jpg

"Er det.. Rust eller Michaeel?"

imbc25ul595oi7g4pt3h.jpg

Takk for meg. Mere jobbing i morra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du henta en elefant? hvis ja kan jeg vel komme opp etterpå? :D

Henta en elefant ja! :D Du får komme og hilse på den :) Den er vistnok dressert til og løfte ut motorer av biler! :)

Eneste jeg måtte gjøre for og få låne elefanten var og ta med 4stk helt fine og tørre dekk fra 96 med meg hjem! :D Ja, vi skal bruke dekk i oktober Torjus :twisted:

Også tok jeg med meg et batteri :) Satser på at det er litt futt i det, i motsetning til det som står i nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du henta en elefant? hvis ja kan jeg vel komme opp etterpå? :D

Henta en elefant ja! :D Du får komme og hilse på den :) Den er vistnok dressert til og løfte ut motorer av biler! :)

Eneste jeg måtte gjøre for og få låne elefanten var og ta med 4stk helt fine og tørre dekk fra 96 med meg hjem! :D Ja, vi skal bruke dekk i oktober Torjus :twisted:

Også tok jeg med meg et batteri :) Satser på at det er litt futt i det, i motsetning til det som står i nå! :D

haha, nice :lol: kommer opp en tur å hilser på elefanten etterpå jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du henta en elefant? hvis ja kan jeg vel komme opp etterpå? :D

Henta en elefant ja! :D Du får komme og hilse på den :) Den er vistnok dressert til og løfte ut motorer av biler! :)

Eneste jeg måtte gjøre for og få låne elefanten var og ta med 4stk helt fine og tørre dekk fra 96 med meg hjem! :D Ja, vi skal bruke dekk i oktober Torjus :twisted:

Også tok jeg med meg et batteri :) Satser på at det er litt futt i det, i motsetning til det som står i nå! :D

haha, nice :lol: kommer opp en tur å hilser på elefanten etterpå jeg :wink:

Fint! ;)

Live oppdatering, elefant og dekk :D:P

xbz896bqnjlkp581wyhd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens arbeids økt :)

y0126av45oma0mepikzw.jpg

Bilen rygget ut så jeg hadde bedre plass til og skru! :D

jpnvnkn05mt7rc90b78z.jpg

Teppet inn (setet også inne, men glemte bildet :P )

gbsofvia18ljtm29910i.jpg

Torjus (wubb) poser 8)

2coc0tc90358mnveq15y.jpg

Skulle ønske det var nyklippet og kort gress bilen sto på.. Dette derimot, er bare alt for høyt gress.. Coilovere blir bra!

u042asxkwrgtc9vmfi9g.jpg

Dumbo fikk ei litta forstillingskontroll etter at dette bildet ble tatt :lol:

ni5w2o6eosfzjia52tfz.jpg

Hey heeeey, motor går på motor stativet! :D

okdrx2nxrawary5ql9gf.jpg

Motor før sliping:

663xlzhlplkiapf11mja.jpg

Og i morra kommer motor etter sliping! :P

Bilen trykt under tak igjen! Mer jobbing og starten på motor byttet gegynner da! :D:D:D

6y2jbx1r84yaxh7t5sg7.jpg

c9mxa43idhnxvoivqmtv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...