Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Vrir du stengene som hjula på elefanten sitter i 180 grader blir spissingen på hjula mere riktig ! IQ Tor

Tror du jeg er helt grønn eller? :roll: og nei, må ikke vri de 180 grader. måtte bare bytte om på hvilken side de sto på. Bruk hue ditt litt du også før du kaller meg IQ Tor nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut nå michael..!

Takk Egil! :D Bare og ta turen innom en dag hvis du er i nærheten! :D

Er ikke ofte jeg er i heggedal for å si det sånn..

Nei, men du er da 10 min unna vær dag du jobber! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D sånn er det :P

hva er gæli med motoren du ha ri bilen fra før egentlig ?

Hehe, ja som Torjus svarte.. en sprekk i blokka som gjør at alt kjølevann som kommer inn, fosser like fort ut.. merk: FOSSER :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flere bilder av de 3-delte felgene ? Hva er størrelsene på de?

Har ikke fler bilder nei.. Men kan ta noen straks :) De er 16" Store og 9,5" breie, fikk de av han som eier Corvette Store, så de har sittet på en Corvette.. og da har de riktig bolt sirkel værtfal! :D Gjenstår og se om resten er riktig også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...