Gå til innhold

Intreør farger.   

29 stemmer

1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

• Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skrevet

Dagens updæit. Begynte på og prøøve og skru ut motoren, men det var syykt trangt og komme til skruene mellom motor og gir.. så vi tok ut toppen, så vi får litt bedre plass! :D

Etter mye knot kom den ut :lol:

Jekket opp for ut skru ut skruer under

n6s0dgxez08cpa8jdk6p.jpg

Ga opp det, så begynte på og ta ut toppen :) Syns det var et pent syn i det jeg tok av toppdekselet! Alt så så.. nytt ut.. :D:D

t22dz5dyanoaywizb1ac.jpg

2zw3ye8bhjnzanmegu96.jpg

Toppen på vei ut! :P

zu2ihtqt1gs2i7pq77ow.jpg

Bunndel

rkyfb3jqydb820pwzgcm.jpg

Natta! Om litt skal jeg stå opp igjen.. :P

Skrevet

hvorfor i all verden har du latt led nettet stå igjen?? er jo bare å vippe av kontakta på hjernen og ett par reller og noen få ledninger så er hele motornettet løst ifra bilen :P

Skrevet
hvorfor i all verden har du latt led nettet stå igjen?? er jo bare å vippe av kontakta på hjernen og ett par reller og noen få ledninger så er hele motornettet løst ifra bilen :P

Haha, det visste vi ikke :oops::P Greit og vite til neste gang da, eller eventuelt til etterpå, så vi får bedre plass :P Takk for tipset!

what a gjeng ass.. :D

Haha, har det morro vi :lol: Men blir litt mye surring til tider :lol:

Skrevet
what a gjeng ass.. :D

Haha, har det morro vi :lol: Men blir litt mye surring til tider :lol:

Haha, no shit :lol: mekke idag? :D

Jadu! ;) Du får legge ut handlebilder :lol:

Skrevet

Min tur til å lage update i dag, siden kameraet havnet i lomma mi :lol:

Rakk ikke å gjøre så mye i kveld, ble stort sett en tur på Torshov og lakkering av blokk :)

Bilder

Torshov å kjøpte en no verktøy

bimmers1.jpg

og vips, spesialverktøy! :lol:

bimmers2.jpg

Kronglete skruer krever spesielle stillinger

bimmers3.jpg

bimmers4.jpg

ferdig med zink-grunning.. fikk lagt på et lag svart også, men fikk ikke tatt bilde..

bimmers5.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet
sovna i "garasjen" eller? dårlig med updates er syns jeg..

Hehe, nei bare vært dårlig med oppdateringer da Torjus glemte kamera i buksa si.. der har det vært en stund nå :P

også var det jo Gatebil hele helgen!! (noe som var ekstremt morro!! :D ) Hyggelig og slå an en aldri så liten prat med Neon Muffler på lørdags kvelden også! :D

Meeen, motoren er for lengs ute, har vasket en god del i motorrommet :) på den "Nye" motoren er bunnpanna vasket inni, alle flater slipt reine for gamle pakninger etc. På forje Torsdag bestilte jeg litt deler fra GS, nevner de jeg husker:

- Hjelpe-snekke eller hva det nå heter, da jeg har døgang i rattet (Jeg bestilte jo ikke riktig del. :roll: )

- Paknings sett til bånn av motoren

- Tennplugger

- Oljefilter

- Topp bolter

- Motor feste (mener jeg bestilte 2, men fikk 1)

og sikkert noe annet småtterier jeg glemte og nevne :P

Bånnpanna er satt på igjen, "nye" vannpumpa på motoren, nytt register kjede og noe små stæsj satt på, så nå er det snart klart for og sette motoren inn igjen. må bare få på converteren på nye motoren igjen! :)

Ble mye kødding i dag gitt, ble ekstremt pyromaner når vi oppdaget hvor morro det var og tenne på brake-clean :lol:

Bilder blir forsinket da jeg misstenker at Torjus sovnet før han rakk og legge de ut.. :roll:

Her er da et bilde med noe et par biler i.. :P Eneste bildet med biler i, resten er fylla bilder :lol:

mw7nopltd7cofzc6c02w.jpg

Blir ikke såå mye jobbing med det første, mye annet som skjer for tiden..

Skrevet

converteren setter du inn i kassa FØR du setter inn motoren.. og converteren skal "skli" inn 3 hakk.. du må altså vri på converteren så den smetter ikke 23 eller 3 ganger.. gjør du ikke dette raser kassa før du rekker å kjøre....

Skrevet
converteren setter du inn i kassa FØR du setter inn motoren.. og converteren skal "skli" inn 3 hakk.. du må altså vri på converteren så den smetter ikke 23 eller 3 ganger.. gjør du ikke dette raser kassa før du rekker å kjøre....

TAKK for info, dette hadde ikke jeg peiling på :P Kjør på med andre tips hvis du har noen, dette er første motor byttet jeg tar alene, så er litt grønn føler jeg :P

Skrevet
du må ta ut starteren for å skru fast converteren igjen :P om du ikke klarer det under? er 4 skruer rundt på "svinghjulet"

Starteren er ikke på motoren enda :) Går lettest under på blokka, der er det et hull som er til det! :D

Skrevet

okai, kan ikke akkurat si at jeg har gjort så mye selv med mine.. Mistet helt arbeidslyst, så hvis du har lyst til å fikse på min så får du bare skrike ut. Gjenstår å lufte bremser, clutch, feilsøke på varmeappareatet og blinklys på skjermene...sikkert noe mer også:P

:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...