Gå til innhold

Intreør farger.   

29 stemmer

1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

• Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet
okai, kan ikke akkurat si at jeg har gjort så mye selv med mine.. Mistet helt arbeidslyst, så hvis du har lyst til å fikse på min så får du bare skrike ut. Gjenstår å lufte bremser, clutch, feilsøke på varmeappareatet og blinklys på skjermene...sikkert noe mer også:P

:D:D

Hehe, har ikke såå mye arbeidslyst jeg heller :P Må gå fort for at jeg skal ha den, noe det ikke gjør :P Men, bare jeg har noen og skru med så funker det! :D

Haha, kan sikkert ta med E30 på jobben en dag eller helg når jeg har tid, så kan vi fikse litt da? :)

Skrevet
okai, kan ikke akkurat si at jeg har gjort så mye selv med mine.. Mistet helt arbeidslyst, så hvis du har lyst til å fikse på min så får du bare skrike ut. Gjenstår å lufte bremser, clutch, feilsøke på varmeappareatet og blinklys på skjermene...sikkert noe mer også:P

Hehe, har ikke såå mye arbeidslyst jeg heller :P Må gå fort for at jeg skal ha den, noe det ikke gjør :P Men, bare jeg har noen og skru med så funker det! :D

Haha, kan sikkert ta med E30 på jobben en dag eller helg når jeg har tid, så kan vi fikse litt da? :)

tenkte på 318isen jeg, den er ikke helt kjørbar enda.. 325en er det ikke så mye å fikse på.

Skrevet

tenkte på 318isen jeg, den er ikke helt kjørbar enda.. 325en er det ikke så mye å fikse på.

Jaja, henger! :P Mye diggere og skru på skikkelig verksted! :P Men først må jeg nesten prioritere min.. Ikke lenge igjen til oppkjøring! :o:wink:

Skrevet

da var det min tur til å komme med noen bilder igjen da :)

Vi fikk rensa bunnpanna og satt den på

7.jpg

Michael vasker litt

8.jpg

9.jpg

Så fant vi ut at det er gøy å leke med bremserens :)

4.jpg

syntes bildet ble kult, så tok med det også :lol:

5.jpg

og så fant vi blåsespissen.. :lol:

6.jpg

Var i garasjen i kanskje 3 timer, og på den tiden fikk vi vaska litt og satt på bunnpanna på motoren :roll: Dette må være det prosjektet på bimmers med mest kødding.. :lol:

Skrevet

Dagens updæit:

Motoren

l9155fu76clfsgob91lo.jpg

Deksel

lvv5uozxmidmd89hfuf9.jpg

Etter vasking sliping og grunning

7pdyth31wu0s1fqmo2dy.jpg

Toppdekselet begynte vi og vaske og slipe, men kom på at det er høytryks delevasker på jobben til kompisen min! :P Da samla vi heller alle deler som var skittene og la de i en kasse han tok med til jobben :P

fg65o01tsfdf7mdwyvnf.jpg

Converter er også av gamle motoren! :) I morgen tar jeg med olje til den hjem :) Nå skal motoren snart inn igjen! :D

Skrevet
jaggu erre itte thor-arne som står rundt på bilder her hehe:P

Det er det ja! Hvordan kjenner du han? :)

Da har Thor vasket litt deler for meg på jobben, til vaskemaskinen røyk..

Bilde av topp dekselet:

qv9e80rnsuat9gyi9klp.jpg

8rtxhrj8uhfpk12bdr3n.jpg

Rent? :D

Og når han begynte på den ene bånn panna mi, så streika vaskeren.. TYPISK! :P

i0wot836h5tkv1ecfp9e.jpg

Også har jeg tatt med meg litt deler hjem fra jobb! :D

Skilt rammer som det står "Porsche Center Oslo" på, det må til!

wkb96jev5wn15m9enng2.jpg

Og 6stk strøkene Coiler fra Cayenne Turbo, greit og ha? Nå kan jeg bygge om tennings anlegget en gang hvis jeg trenger det :P Bør da være litt kvalitet dette her :D

6cmg00iniltkl0wd09oz.jpg

Skrevet
jobber sammen med thor je ;)

Skjønner! :D

I morgen blir det muligens mer skruing! :) Får se hva vi får gjort! :D

Skrevet

Litt lakking etter sliping

m7wtx5nkqdstt1i8632k.jpg

mkar61lwa6a3a8nc1zze.jpg

Ellers, så er baksetet inne :P Slapp dag i dag gitt :wink: Just like every other day...

Skrevet
Kul tråd :D Liker jobben du gjør! Stå på!

men om du henta bilen i stavanger? tenkte på esso stasjonen der bilen står på henger, ligner på esso'en rett borti gata mi :P

Takk! :D

Ja, henta den i stavanger, men husker ikke heelt hvor i stavanger det var :P Han som eide bilen bodde rett borti der :)

I dag har jeg bestilt olje til tomatkassa og converter + nye bolter til eksos! :) Når jeg får de, begynner jeg og sette den inn igjen ! :)

Skrevet

Timingen av motoren her, hvordan er det iforhold til med tannreim? :P Kun byttet det jeg, aldri med kjede :P

Alle merker overens med hverandre bla bla, samme som med tannreim, eller er det noen "triks"?

Takker for svar :P

Skrevet

er ingen ekspert på området selv men er vel noen merker på kjedemotorne også, delte en m30 motor selv førr 3 hæljer sia=)

pass på at merkene er der de ska værra, og pass på at itte kammen står 180 grader feil!

dra gjerne motorn rundt 1 hel runde og sjekk at merkene stemmer over ens enda=)

er ingen raser på kjedemotorer så rett meg vis je tar feil noen ;)

Skrevet
er ingen ekspert på området selv men er vel noen merker på kjedemotorne også, delte en m30 motor selv førr 3 hæljer sia=)

pass på at merkene er der de ska værra, og pass på at itte kammen står 180 grader feil!

dra gjerne motorn rundt 1 hel runde og sjekk at merkene stemmer over ens enda=)

er ingen raser på kjedemotorer så rett meg vis je tar feil noen ;)

Okei, takk! :) Skal prøve og få det til da! :) Tro meg, den blir turna flere ganger for sikkerhets skyld! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...