Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

regner med du har satt på triggerhjulet riktig? (om du har hatt av det)

att kat er rødglødende betyr ikke alltid att den får mye bensin..

tikker den noe da?

Triggerhjulet gikk bare på en vei det..

Den tikker bittelitt på tomgang, og mer hvis man ruser litt..

Kan timingen være feil? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan den være... tipper du har bomma ei tann..

Da får jeg vurdere og åpne opp igjen da.. Ikke vits og feilsøke så mye på det før jeg skjekker timingen igjen.. Også skal jeg ha pappirer fra BMW på hvordan jeg gjør det denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du får noe papirer ifra dem spørs :P hehe kanskej

hvertfall.. så ser du på dette bildet. "tappen" skal mot eksosen, også skal de to bolta som kamdrevet sitter fast i så på LINJE ned mot veiva. om du skjønner. har ikke noe program å få laga en strek i her jeg sitter nå. men de 2 skruene skal stå på linje ned mot veiva..

og HUSK att den slakke siden skal på eksossiden... også vrir du veiva 2 runder også sjekker du på kamdrevet igjen om det er riktig.. før du skrur sammen..

100_1524.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du får noe papirer ifra dem spørs :P hehe kanskej

hvertfall.. så ser du på dette bildet. "tappen" skal mot eksosen, også skal de to bolta som kamdrevet sitter fast i så på LINJE ned mot veiva. om du skjønner. har ikke noe program å få laga en strek i her jeg sitter nå. men de 2 skruene skal stå på linje ned mot veiva..

og HUSK att den slakke siden skal på eksossiden... også vrir du veiva 2 runder også sjekker du på kamdrevet igjen om det er riktig.. før du skrur sammen..

100_1524.jpg

Hehe, får se! ;) Kolegaene mine har jo jobbet med BMW/på bmw :P

Men ja, tappen sto mot eksos siden, og skruene på linje med veiva. Og slakke siden var på eksos siden også.. :? skal skjekke dette i kveld eller i morra jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens uppdæit:

Fått tak i bavaria sin Repair Manual for E34! :D

Kom hjem fra jobb, skulle demonstrere for en kompis hvor dårlig bilen gikk... Joda.. Den gikk jo som en klokke nå da.. :? Whaat? Hva kan være feil da? :lol:

Haha, jaja så lenge det funker er jeg glad! :D Slapp og time den igjen foreløpig værtfall! :D :D

På med panser, og litt intreør. Derreter smekker jeg på prøveskilter jeg har lånt fra jobben ut helgen, og kjøre den til jobb! :D Så er det EU kontroll og skifting av bremser +++ :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens uppdæit:

Bilen er kjørbar :D Kjører den inn til jobben i morra! :D Eneste dumme er at jeg ikke har funnet de nye bremseskivene og klossene... da må jeg kjøpe nye midlertidige før jeg får 911 bremser.. wohoo..

Ute første dagen vi fikk start på den, kjørte opp på vegen for og se etter lekasjer.. men de var det nok av i kjølesystemet! :D

3jt8pbkprdghe0ujp6ds.jpg

nauwwmz6zl5s9has5cek.jpg

Og dette var i sta, intreør deler ligger i bilen, og den er klar for og kjøre til Oslo! :D

6fa0of9s1xvpx8sa3hr7.jpg

GLEDER MEG!!! :D:D:D Snaaart skilter nå, da begynner kose mekkinga for og fikse utsene på den! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ha fått kondens ;) det tenner dårlig vis det blir liggende litt vann i en sylinder tenner det dårlig, vært borti det selv, feilsøkte i hue å rævva både kald og varm kjøpte kondensfjerner, kjørte på med startgass fylte på litt fresk bensin, full tenning ;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ha fått kondens ;) det tenner dårlig vis det blir liggende litt vann i en sylinder tenner det dårlig, vært borti det selv, feilsøkte i hue å rævva både kald og varm kjøpte kondensfjerner, kjørte på med startgass fylte på litt fresk bensin, full tenning ;)

mvh

Mulig det! :) Men nå går den da som ei litt gammal klokke, så jeg er glad! :D:lol:

Blir spennende og se på turen inn til byen etterpå! :) Først skal Car-Porten ryddes !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, bilen gikk som en klokke på vei inn til jobb! :D Den er jo en drømm og kjøre! :D Så og si ikke noe vibrasjon i det hele tatt, på en bil som har stått siden 2008 :P Ingen ulyder heller! :D

Prøveskilter blir teipet på

zffhca93hnaxxis3jaf7.jpg

3pj3xyd8nxbjq72bkbti.jpg

Venter spent på far :lol:

7pjwd500vazroa08peuo.jpg

Litt røyk

fatt2i6dsjyz9qs1mb3u.jpg

cureaktzymtt0te2g296.jpg

Litt bensin

56ztlj5rcgbla5ltwpki.jpg

6z9bvljlj8n5f3ipka1r.jpg

Og etter og ha mata på ut på motorveien så var det ikke mer røyk lengere :) 150 føltes ut som max 80 :P

o9swodnma7exj614k21v.jpg

e3urxuvrm7hxjvchx31y.jpg

q2b9ziqrbetw8vpa55pf.jpg

6ljp32gxql5qm4thtfe4.jpg

Syns den er litt tøff jeg 8)

36d3pcen2rp6w3n0fvjn.jpg

Og tilslutt framme på jobb! :D Smuud 8)

8hava5p9hsguwrd3518d.jpg

Nå er det ikke lenge igjen til skilter! :D Hva tror folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser digg ut detta :D

Ja, det var digg! :lol: Eeeendelig!! Tok bare et halvt år etter jeg kjøpte bilen at jeg fikk kjørt den på veien :P hehe, kan ikke akkuratt kalle meg rask når det gjelder skruingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...