Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Det blir dyrt ja :mrgreen: Tro meg! Når er bursdag og lappen? :) Ferdig me kjøring? :D

Hehe, ja gruer meg til pengebruken! :P

Har bursdag neste onsdag, og oppkjøring samme dag på morgenen :P Eneste som mangler er oppkjøringen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortet mitt er tomt hele tiden :lol:

Men det er jo ikke lenge til :D Det går nok smuuud ;) Har vel ikke hatt mange timene du som er bil frelst :D

Haha, kommer nok mitt til og være også ;( Satser på at det går bra! :D

Nei, hatt minimalt :P Har en time i morra, og en til dagen før oppkjøringa + oppvarmings time! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en opptur hver måned da, da lønninga kommer :D Går jo 2-3000 til drivstoff i måneden :shock:

Var det jeg tenkte meg ;)

Hehe, så lenge det ikke er mer en 2-3000 i mnd så går det helt fint! :lol: Så er det jo alt det andre bilen min ønsker seg også da.. Coilovere... Fete Bremser... Manuell Kasse... Turbo... +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Din er jo en 3,5 liter og veier mer enn min så den bruker vel litt :P hehe, ja ønskelista er laaaang -.- Ikke bra for lommeboka :lol:

Hehe, ja huff! Gruer meg! :P

Nei, bare og vinne i lotto og jobbe som F, så skal jeg nok få penger til og holde det rullende! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det her! Når bli det manuell da? forventer å se en piruett eller no! ;)

Skal bli manuell etter vært ja! :D Skal lage før og etter film av piruetter når jeg bytter til diff med sperre :P heheheh Dekk har jeg sanket, så piruetter skal det bli nok av!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne i lotto venter jeg på og :P Ja, jobbe som faen er lurt ja :D Men blir så jævli sliten av det og.. :?

Hehe :P Ja, enig... Det dumme er at jeg sa opp den ekstra jobben min på G-Sport :P uff! Mindre penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var den festinga å ja :P Den koster faen like mye som bilen snart xD åsså er jo jeg russ i år så går vel 10k.. :shock:

Deler blir det nok mange av og ja, venter på lønning så jeg kan bestille deler :mrgreen:

Haha, samma her! Fest er dyyrt.. Russ i 2011 jeg også, så det blir dyyyrt...

Jeg kjøper nye deler i morra for de penga jeg har igjen! :D

Bremserør

Skiver Bak

Front Rute

Bolter til panseret (da begge to knakk når jeg satte på panseret!? :? )

Nytt Luft Filter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...