Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Blir en opptur hver måned da, da lønninga kommer :D Går jo 2-3000 til drivstoff i måneden :shock:

Var det jeg tenkte meg ;)

Hehe, så lenge det ikke er mer en 2-3000 i mnd så går det helt fint! :lol: Så er det jo alt det andre bilen min ønsker seg også da.. Coilovere... Fete Bremser... Manuell Kasse... Turbo... +++

bruke 3000 i mnd på bensin er INGEN problemer med en 535 hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken linje har du gått? :)

Ser ut som du har mye igjen da :D

Jeg gikk TIP på VG1 og Kjøretøy VG2 :)

Hehe, maaasse til denne er ferdig! :P Har jo bare fått den kjørbar nå! :P Det er nå morroa begynner 8) Gleeder meg til den begynner og se feet ut!

Og for at den skal bli skikkelig fin på slutten, skal den lakkes :D Men det tar vi når penga strekker til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en opptur hver måned da, da lønninga kommer :D Går jo 2-3000 til drivstoff i måneden :shock:

Var det jeg tenkte meg ;)

Hehe, så lenge det ikke er mer en 2-3000 i mnd så går det helt fint! :lol: Så er det jo alt det andre bilen min ønsker seg også da.. Coilovere... Fete Bremser... Manuell Kasse... Turbo... +++

bruke 3000 i mnd på bensin er INGEN problemer med en 535 hvertfall...

Uff, ikke si sånt a! Gruer meg!! Fikk jo helt hetta i sta når jeg fylte bensin.. følte at jeg ble helt ruinert.. :lol: Og da fylte jeg ikke halv tank engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke si sånt a! Gruer meg!! Fikk jo helt hetta i sta når jeg fylte bensin.. følte at jeg ble helt ruinert.. :lol: Og da fylte jeg ikke halv tank engang!

haha.. tror ikke du burde ha 535 om du har det sånn.. for bare gled deg

Jaja, tar det som det kommer! Satser på at jeg blir vant til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken linje har du gått? :)

Ser ut som du har mye igjen da :D

Jeg gikk TIP på VG1 og Kjøretøy VG2 :)

Hehe, maaasse til denne er ferdig! :P Har jo bare fått den kjørbar nå! :P Det er nå morroa begynner 8) Gleeder meg til den begynner og se feet ut!

Og for at den skal bli skikkelig fin på slutten, skal den lakkes :D Men det tar vi når penga strekker til! :P

Åååja :) Hvorfor 2011 og ikke i år?

Mente at du hadde mye penger igjen :D Ja, når den er kjørbar er mye gjort! Utseende er jo koos :D Blir det lakk i vinter da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken linje har du gått? :)

Ser ut som du har mye igjen da :D

Jeg gikk TIP på VG1 og Kjøretøy VG2 :)

Hehe, maaasse til denne er ferdig! :P Har jo bare fått den kjørbar nå! :P Det er nå morroa begynner 8) Gleeder meg til den begynner og se feet ut!

Og for at den skal bli skikkelig fin på slutten, skal den lakkes :D Men det tar vi når penga strekker til! :P

Åååja :) Hvorfor 2011 og ikke i år?

Mente at du hadde mye penger igjen :D Ja, når den er kjørbar er mye gjort! Utseende er jo koos :D Blir det lakk i vinter da eller? :)

Hehe, Russ i 2011 Fordi da kan jeg kanskje ta fri et par uker fra jobb for og "dra den helt ut" :P var jeg det i år ville jeg ikke vært 18 år + at mesteparten av vennene mine ikke er russ før i 2011 :)

Hehe, joda begynner og bli lite nå gitt! :P Spørs om jeg har penger til alt :P

Lakk blir nok ikke til vinter, blir helt til slutt.. Etter Coilovere, Bremser, Manuell Kasse, det meste av andre utsenemessige detaljer :) Er ikke så ille i lakken egentlig.. Bare litt riper på forskjermene, som jeg skal bytte, taket og bagasjelokket ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Russ i 2011 Fordi da kan jeg kanskje ta fri et par uker fra jobb for og "dra den helt ut" :P var jeg det i år ville jeg ikke vært 18 år + at mesteparten av vennene mine ikke er russ før i 2011 :)

Hehe, joda begynner og bli lite nå gitt! :P Spørs om jeg har penger til alt :P

Lakk blir nok ikke til vinter, blir helt til slutt.. Etter Coilovere, Bremser, Manuell Kasse, det meste av andre utsenemessige detaljer :) Er ikke så ille i lakken egentlig.. Bare litt riper på forskjermene, som jeg skal bytte, taket og bagasjelokket ..

Bra tenkt ;)

Vis den er så bra i lakken trenger du jo ikke lakke mer enn der det er sveisa :) Da har du litt å bruke penger på da :D Hvorfor bytte tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Russ i 2011 Fordi da kan jeg kanskje ta fri et par uker fra jobb for og "dra den helt ut" :P var jeg det i år ville jeg ikke vært 18 år + at mesteparten av vennene mine ikke er russ før i 2011 :)

Hehe, joda begynner og bli lite nå gitt! :P Spørs om jeg har penger til alt :P

Lakk blir nok ikke til vinter, blir helt til slutt.. Etter Coilovere, Bremser, Manuell Kasse, det meste av andre utsenemessige detaljer :) Er ikke så ille i lakken egentlig.. Bare litt riper på forskjermene, som jeg skal bytte, taket og bagasjelokket ..

Bra tenkt ;)

Vis den er så bra i lakken trenger du jo ikke lakke mer enn der det er sveisa :) Da har du litt å bruke penger på da :D Hvorfor bytte tak?

Oi! :P Mente ikke bytte taket, men bytte forskjermene! :P Taket har noen riper på seg, får se om jeg får polert de bort :) Når sideskjørter er på etter lakk over grunningen på kanalen, og intreøret er inne og "ferdig" montert leverer jeg bilen til Care Senter folka på jobben, får se hvor fin den blir etter det :D Hvis mesteparten av ripene forsvinner trenger jeg jo ikke lakk med det første! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff bil, men ville beholdt automat og satt på kompressor i stedet for turbo

Ja, er bittelittegranne fristende og beholde automaten, og ha en annen bil med manuell.. Det er syykt digg og kjøre med :P

Kompressor vurderer jeg sterkt! Snakket med en på GS som holder på med noe slikt til samme motor som meg :D Så det hadde vært morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...