Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Lappen og bil i box 8)8)

Faaen og digg det er!!

og faaaen og den bruker bensin! :P heheheh Ser jo nåla beveger seg under kjøring jo! :P

wooohoooi! :D

Grattis med lappen :)

heeh! hva sa jeg :P

Takk! :D

Hehe ja :P Brukte 40liter i går.. Kjørte ikke sååå mye egentlig :P Men var jo bånn gass riimelig ofte da.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med lappen mikkel.. He he, blir dyrt å kjøre rundt ja..

Takk Trond! :D Ja, du må gjerne sponse meg! :wink:

Grattis!!

Tuusen Takk! :D

Grattis med lappen!! og grattis med fin bil!

må si jeg savner e34'en min når jeg ser din! selv om det var 518 da :P

e39'en er liksom ikke like morro å leke med :P på alle måter!

mer ordentlig bil liksom :P

Takk Takk! :D Jeg er veldig glad i bilen, drit morro og kjøre! :twisted:

gratulerer så mye med lappen!=)

Takk Takk! :D Da forsvinner vel rusta snart også? :P Kjenner det trekker kaldt på venstre foten min når jeg kjører.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med lappen!=)

Takk Takk! :D Da forsvinner vel rusta snart også? :P Kjenner det trekker kaldt på venstre foten min når jeg kjører.. :P

tja den forsvinner fort den nå. ta den en helg? du får bruke ullsokker i mens!=)

Ja vi får ta det en helg nå snart :) Hehe, jeg begynte med vintersko på venstrebeinet nå på onsdag jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjørt over 1000km siden onsdag, og bilen går som en klokke! :D Har ikke hatt noen problemer som har skapt problemer! :D

Eneste jeg ikke er så fan av, er en skrapelyd som kommer innomellom. Lyden er rett under bilen (ikke noe hjul lager eller bremse skjold). Den kommer ofte hvis jeg har kjørt hardt en liten stund, og deretter stoppet opp litt. Når jeg begynner og kjøre igjen da, så kommer den. Lyden er "skrapende" og kommer ekstra mye fram i venstre svinger. Etter en liten stund går den over, og er ikke tilbake før neste gang man kjører litt hardt. Jeg klarer og fremprovosere lyden hvis jeg ikke kjører hardt også, må bare kjøre fort og svinge brått til venste (foreksempel i en rundkjøring). Kan det være mellom akselen som subber i noe? Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, orginal styling? Såg du laga deg braketter til diskantene...Kunne jo bare brokt ramma rundt orginal diskantene, bort opp hullet litt og limt fast diskantene...Var det bassbrothers gjorde da dei bygde anlegg.. :)

Bare til informasjon viss andre skal gjøre det samme så sparer dere litt arbeid :)

Ellers fin bil og bra prosjekt..Stå på :) Har ikkje vurdert reflexplate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, orginal styling? Såg du laga deg braketter til diskantene...Kunne jo bare brokt ramma rundt orginal diskantene, bort opp hullet litt og limt fast diskantene...Var det bassbrothers gjorde da dei bygde anlegg.. :)

Bare til informasjon viss andre skal gjøre det samme så sparer dere litt arbeid :)

Ellers fin bil og bra prosjekt..Stå på :) Har ikkje vurdert reflexplate?

Takk Takk! :) Ja, tror den er orginal :) Brakettene til diskantene var jo ganske så kjappe og lage, men funker kanskje like greit som du sier ;)

Blir nok M5 bakplate snart tenker jeg! :D

Kjøper ny forsterker til bassen etterpå, den kutter når jeg spiller... Denne gangen kjøper jeg ny, og ikke brukt... Spørs om jeg har penger til bensin ut mnd.. Brukt halve lønningen til nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomaksel-opplagring som begynner å bli løen?

Ta den på bukk, og sjekk det ut :) Fort gjort å se om det er noe feil der.

Tenkt litt på det jeg også! Skjekker det etter jobb i dag :)

Hehe, morro og kjøre til sverige i går. Dro en tahoe Turbo Diesel ganske greit + en bmw E36 full av pakistanere på motorveien :P Pakistanerene ble litt hissige.. Viste fingeren når jeg ikke gadd og leke mer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morro og kjøre til sverige i går. Dro en tahoe Turbo Diesel ganske greit + en bmw E36 full av pakistanere på motorveien :P Pakistanerene ble litt hissige.. Viste fingeren når jeg ikke gadd og leke mer :lol:

Dere dro oss ganske bra ja.. vi hadde flatt jern hele veien fra bunn av drøbakstunellen, så trodde vi at vi dro dere, men der tok vi bra feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens konklusjon etter mye kjøring: Jeg må få ræva i gir og bygge om bilen til manuell! :lol:

Litt bilder.. Fått gule pærer.. de "gule" pærene i grøftelysa var ikke samme gulfarge som de i nær og fjærn lysene.. tiltross for at de er fra samme type merke, pakke, alle er 2800K osv.. Ikke kjøp pærene til Real Car, hvis de er falmet! :P De må være veeldig gule og fine før de faktisk lyser gult :?

Skal kjøpe gul film snart også.. men så og si all lønna mi går til bensin :lol: Faaen og den bruker! :P

xsgb0yzw2o51t3jy10yh.jpg

ilby7acab8w5nw67f3jz.jpg

12vw30t5ntmrwnby6kk4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... Etter et aldri så lite møte med en betong vegg i en rundkjøring er ikke bilen like fin lengere... Kjørte i rundt 35-40km/t i rundkjøringen, noe som vanligvis ikke er noe problem når det bare er vått der.. det var det "glatt".. så glatt at bilen gikk rett fram og inn i den.. Hadde tydligvis fryst der.. Opplevde noe lignende i går (altså vær type) Pluss grader i lufta, men noen steder var det blank polert is..

Skader:

- Panser

- Grill

- Høyre forskjerm

- Frontfanger

- Grøftelys

- Radiator

- Muligens nye lys på høyresiden

Gassen ble også rar etter smellet.. den er skikkelig treig nå, og gassen hadde halveis hengt seg opp når jeg kjørte derifra.. Bilen er "kjørbar".. fikk kjørt den hjem, men kjører ikke mer før jeg har ny radiator... Temp føleren vasler også at det er rundt -40 grater ute..

Ny handleliste:

- komplett V8 front

- Radiator

- M5 Fanger forran

- Muligens nye lykter

- Høyre grøftelys

- Skilt

- Temp Føler

- 4 hjuls kontroll (just to be shure)

og sikkert mer...

Gruer meg til og se om karoseriet har tatt skade av det :roll: Faen for en dritt kveld :roll::roll: Bilder kommer når jeg gidder... I morra skrur jeg av fronten hvis jeg får tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...