Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Hehe tenkt beholder slittest lakket og ha 520 emblem i bakluke på bilen min, hvis drittunger skal forbikjøring :lol:

Hehe, vurdert noe lignende på min ;) 520 eller 518 :P

Hehe, men er det forskjellen lyd i 4 og 6 sylinder? :P

Jaja, det er det :P Men da blir den mindre atraktiv og stjele også forhåpentligvis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bmw på siste rust sveis :) Får ny kanal forran på venstre side, sveiset rust i gulvet også :)

Han som sveiser så på skaden, tror ikke det er så ille som jeg først trodde :D Kjørte bmw ned dit, uten problemer :)

Ny radiator får jeg også + orginal luft filter boks :D Dette blir bra :) Henter bilen på søndag igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daa, er bilen tilbake fra rustsveising (ja litt merklig prioritering.. sveise rust før jeg ser om det er noe vært og rette :lol: ) hehe Bilen begynner og bli bra nå! Nå er det ikke noe farlig rust igjen, kunn litt i forskjermer (som blir byttet nå) og noen små overflate flekker et par steder på bilen :D

Rustsveisingen ser bra ut 8) Blir hel lakkering om ikke lenge nå! Blir orginal fargen da, selvom det frister med en fin blå metallic farge.. men blir så mye jobb hvis jeg må ut med motoren for og få det gjort skikkelig..

Han som sveiset så litt på skadene, og mente at det ikke var noe så alt for store skader på bilen, så den blir rettet hos en annen bekjent regner jeg med :) Kjøper snart ny front, og setter på nye forskjermer osv :) Etter det kommer lakkeringen :D

Har fått kjøpt meg ny (brukt) radiator og orginal luftfilter boks også! Bytter raddis i morgo! :D Gleder meg :D:D Meldt snø på Fredag 8) Sparer bensin til da, for nå er jeg blakk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny radiator montert, fjænet den utrolig fææle skrapelyden under bilen (som var som jeg først trodde: et varmeskjold på mellomakselen).. DIGG! :)

En annen ting som er digg, er at det er SNØ!!! Bilen er jo en drøm sidlengs :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny radiator montert, fjænet den utrolig fææle skrapelyden under bilen (som var som jeg først trodde: et varmeskjold på mellomakselen).. DIGG! :)

En annen ting som er digg, er at det er SNØ!!! Bilen er jo en drøm sidlengs :P hehehe

Så bra :D

Det er sidlengs det skjer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny radiator montert, fjænet den utrolig fææle skrapelyden under bilen (som var som jeg først trodde: et varmeskjold på mellomakselen).. DIGG! :)

En annen ting som er digg, er at det er SNØ!!! Bilen er jo en drøm sidlengs :P hehehe

Så bra :D

Det er sidlengs det skjer 8)

Ja, nå er den god og kjøre! :D eneste som er dritt nå er jo fronten :P men nå skal jeg få rettet den snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bremsene funker greit? Hvordan klosser kjøpte du?

Bremsene forran fungerer greit! :P Er GS skiver, og klosser fra mekonomen hvis jeg ikke tar helt feil.. Skivene bak og klosser forran og bak kjøpte forje eier.. Jeg misstenker at bremsene bak er noe dritt.. Virker som om at jeg kun har bremser på forhjula :S Må skjekke den på rulle til uka.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen 17" vinterdekk fra en kolega.. de var ikke helt riktig dimm men de gikk på ;) 225/55R17 forran og bak :P Bak har jeg 10" felg og forran 8,5" :) Sånn blir det når man er lærling, jeg har ikke penger til dekk sjæl, så jeg tar det jeg får :lol:

Bakdekka var ikke lette og få på, men de gikk etter vært med startgass og trykkluft! 8) Det var rått og sprenge på :P takk til BD racing for godt team work! :D

glakmljd1rv8528wm1uc.jpg

Hva syns folket? Hadde bilen vært lavere forran også, med litt mindre profil hadde det vært kulere.. for ikke nevne det at en hel front hadde vært fint også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...