Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

oook..

I helgen har jeg og BD Racing puslet litt i garran.. :) Corvetten ble dytta ut for og få inn bimmern, så vi kunne stå inne i varmen :D

Frontplata er bytta

Panser er bytta

Høyre lys er bytta

begge støtfanger hornene er bytta

+ litt andre småting :)

Har funnet ut at delekjøpet jeg hadde for litt siden var.. ræva? :P

Delene skulle være fra en "Strøken bil" noe de IKKE kan ha vært.. Jeg må kjøpe nytt panser, da det jeg fikk av han er ferdig bulka og rusta, frontplata har litt rust i alle kriker og kroker, den såkalte M5 fangeren hans er bare en vanlig fanger etc etc.. jippi!

Diff må jeg også ha ny :P Den pisser olje fra venstre drivaksel ved simringen der, noe som resulterte i for lite olje på banen, og sperra på 25% ble gradvis nedsatt til 0% iløpet av dagen.. :roll:

Jeg må ha litt flere deler for og få sammen bilen helt :) Hvis noen har, så skrik ut! :D

- Nummer 2 på bildet her, noen som har den til meg?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /12458.gif

- Trenger også ny ac radiator

- Diff med 25% sperre

- Nytt panser UTEN rust og UTEN bulker :lol:

- Sorte DE uten AE hvis noen har :)

- "Dekslene" rundt lyktene på høyre og venstre side

og sikkert mye mer :)

Hellakkering kommer også snart tenker jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diff må jeg også ha ny :P Den pisser olje fra venstre drivaksel ved simringen der, noe som resulterte i for lite olje på banen, og sperra på 25% ble gradvis nedsatt til 0% iløpet av dagen.. :roll:

sorry #-o

0 problem, jeg skylder deg bare en diff skjæring :D Begynner og bli god nå, har trossalt klart og ta knekken på 2 stk nå :P hehe

1 på Corvetten og 1 på bimmern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har m5 bremser til deg forresten!:P

hmm, vurderer faktisk M5 bremser til bilen, men får se :P K-Sport er friiistende.. men nå er jeg så heldig at jeg muligens har 2stk Cayenne Turbo callippere til bilen nå.. :D De er ENORME :P Får se om jeg får plass til de med 18" eller om jeg må ha 19.. :P Må jeg ha 19 så dropper jeg det.. :lol: Må også tenke litt på godkjenning av det da..

hmm

To brake legaly or not to brake legaly... Thats the question..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet på GS en times tid nå... Satt opp en aldri så liten handle liste. Mye små plukk, og litt andre ting :)

En ting jeg lurer på, når man kjøper foringer (Powerflex) til foreksempel stab stag, leveres de i "par" altså begge foringene eller må jeg "ta 2" så jeg får begge sidene?

Skrev 2 på alle sammen så jeg er sikker jeg, men ikke skjekket dimensjon på stabstagene mine enda, eller om jeg har alu eller stål bærearmer forran.. :)

Her er lista!

iw66si35y6vk6hwoj9kn.jpg

1rl1j6dfb0zedsk50476.jpg

8i0cbdwk7fromq8k1olt.jpg

++++++++++++ andre ting jeg HELT sikkert har glemt :P

Trenger egentlig ikke bytte bremserør, men tar det når bakstillinga skal ned alikavel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bygge om til v8-fronten? den er lekker! :D

Hehe, for og få bilen ferdig fort så ble det vanlig smal front... Men en dag!... Så kanskje det blir brei front 8) inntil vidre har smal gode muligheter til og bli kul også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...