Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Trenger du noen deler sv gutta i Spydeberg/knapstad ?? :D NSR og AlXz her på forumet ? Han jeg kjøpte tannstanga av :) Skal dit i morgen :)

Trenger masse jeg :P Men, venter med og kjøpe noe nå med det første ;) Kan jo spørre om de har bakre bærearm på høyre side til 535 bakstilling? :) + diff med sperre, til 535 eller M5 :D som er i god stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du noen deler sv gutta i Spydeberg/knapstad ?? :D NSR og AlXz her på forumet ? Han jeg kjøpte tannstanga av :) Skal dit i morgen :)

Trenger masse jeg :P Men, venter med og kjøpe noe nå med det første ;) Kan jo spørre om de har bakre bærearm på høyre side til 535 bakstilling? :) + diff med sperre, til 535 eller M5 :D som er i god stand :)

sier ikke neitakk til en tur til Knappstad? ta en pølsemeny, så er ihvertfall balchen i humør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du noen deler sv gutta i Spydeberg/knapstad ?? :D NSR og AlXz her på forumet ? Han jeg kjøpte tannstanga av :) Skal dit i morgen :)

Trenger masse jeg :P Men, venter med og kjøpe noe nå med det første ;) Kan jo spørre om de har bakre bærearm på høyre side til 535 bakstilling? :) + diff med sperre, til 535 eller M5 :D som er i god stand :)

sier ikke neitakk til en tur til Knappstad? ta en pølsemeny, så er ihvertfall balchen i humør :D

haha, han liker knapstad eima :P En pølse og Tupperveraparty så er han kongen på haugen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger masse jeg :P Men, venter med og kjøpe noe nå med det første ;) Kan jo spørre om de har bakre bærearm på høyre side til 535 bakstilling? :) + diff med sperre, til 535 eller M5 :D som er i god stand :)

sier ikke neitakk til en tur til Knappstad? ta en pølsemeny, så er ihvertfall balchen i humør :D

haha, han liker knapstad eima :P En pølse og Tupperveraparty så er han kongen på haugen :wink:

haha, da er'n i 100! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P ja sant det ;) hadde strips til å holde sammen fronten min fra skjedsmokorset og hjem i går, og gaffateip til å lappe sammen røret mellom innsug og lmm, fungerte godt som fjell det :D synd jeg ikke tok bilde :P så da får vel michael komme med bilde av fronten sin istedet ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny og ny... Utrolig hva strips å teip kan gjøre :D

Teip og strips? :P haha, en ting som er stripsa på, og det er grillen, fordi jeg ikke har den "plata" man fester den i ;) Den blir kjøpt sammen med resten av delene jeg kjøper nå :) Skal få ut et nytt bilde jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere vært på Spydeberg enda?

Må nok ta meg en tur dit jeg også gitt:p

BD har det, jeg har ikke.. ;) Jeg kjøper alle tingene på GS handlelista mi først, deretter begynner jeg og lete etter de andre tingene jeg trenger :D

Ny og ny... Utrolig hva strips å teip kan gjøre :D

En ting må man si, og det er at det er to heeelt forskjellige biler med og uten front.. og ihvertfall når fronten er rett :lol:

Sant ;)

Btw: skal ta bilde av fronten ja, må bare finne kamera :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten!

rho6xhmmz6c0axy17m17.jpg

Høyre side bak. Se på hvordan høyre bakhjul står litt.. "innenfor" hjulbuen..

20lu36ta6xjq8yy1c1e8.jpg

Venstre side bak. Se hvordan venstre bakhjul står.. riktig i hjulbuen :)

ykwl3cely552txl9ozhd.jpg

Ikke så bra bilde, men E46'n tok litt av døra, bakskjermen, felgen, bærearmen og sikkert mer..

5tbynek2379asteoocq1.jpg

Derfor har jeg gått til innkjøp av litt nye deler!

8381kwzjcbqeigvtm11c.jpg

sti5fa6r2k1agtocaod7.jpg

52a0ojfucgoeb1uop93w.jpg

fn2s80ohu4na9kpvhqzd.jpg

Kjøper ny bærearm også nå.. Planen er følgende:

Alle deler til bakstillinga skal pulverlakkeres.

Karrosseriet skal tectyleres under når bakstillinga er av.

Alle bensin og bremserør byttes ut mens bakstillinga er av.

Så blir det vel bra? :)

Deretter byttes bakskjermen, og bilen skal hel lakkeres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...