Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Lukter go-cart av så mye powerflex. :D

Ser forresten ut som at du har positiv camber på de bildene. det er jo ikke helt normalt. :P

Haha, blir spennende og se hvordan den blir og kjøre når jeg får på et coiloverkitt sammen med powerflex foringene :)

Haha, det har jeg ikke tenkt over :P Bildene bedrar her, egentlig er det jo bra negativ camber.. 8) Skal få tatt noen bedre bilder så fort jeg får bilen! Nå bruker søsteren min den.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bygge om til v8-fronten? den er lekker! :D

Hehe, for og få bilen ferdig fort så ble det vanlig smal front... Men en dag!... Så kanskje det blir brei front 8) inntil vidre har smal gode muligheter til og bli kul også! :D

smalfront er tøffest synes jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Endelig fikk jeg overført bilder fra mobben til pc! Her kommer litt bilder :))

Girkasseforingene bak som jeg byttet ut for en stund siden.. Strøkene :wink:

fx5pd3t551ti93ffaido.jpg

Skaden fra han som kjørte i meg på rudskogen, ser ikke så ille ut.. men får se, jeg sender den bort for og få fikset det :)

z35jsno9u6iml29pcjgb.jpg

Ser det ikke bra her da bilen henger på bukk, men skal vise hvordan hjulet står mer inn på høyresiden en venstre

Høyre

ab962jnx7sf9avjkl651.jpg

Venstre

ohwv74bocxx5nzcv5hpn.jpg

1 stk, diff som pisser olje, uler og med 0% sperre :)

2k552her6lcsr1fgjst8.jpg

I garasjen hjemme, når vi satte på nytt panser osv :)

ayuaq05cyrjg5xrdkb2n.jpg

På jobben, med "ny" front.. Gidder ikke justere inn panseret mer en nå, skal bytte det igjen da det er litt rustent og bulkete.. Strøkent og strøkent.. :roll:

hdvc94sgtebnillaiqjo.jpg

frn3r3s05yiho36fitek.jpg

88rilv7xgn8ql6bk5cvt.jpg

pd6iz337ae738tdq0mpy.jpg

bfv979usqngldzjbhghr.jpg

"Ny" brukt bærearm bak :) I tillfelle den andre er bøyd :)

t3txgnrq0w0vutxswp7z.jpg

Også måtte jeg ha meg xennon :P 35w i nærlys og 55w i fjærn :) Endelig kan jeg bevege meg ut etter klokken 20 også! :lol:

1ge58o7cfwium55ka9bv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å dra seg til nå :D

Jaja :D Tenker jeg begynner og skru av bakstillinga til uka :) Kommer til og bli morro og skru det sammen igjen når det nesten ser like bra ut som ditt ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var farlig mye porsche på jobben hans ja? :P

edit: treit gitt :P men på ryen? da får jeg ta turen innom til uka da? er jo bare steinkast unna! :P

Jaja, bare og ta turen innom :) bare si ifra først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...