Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

På jobben i dag kom jeg over en.. jobb, hvor eieren ville at jeg skulle koble opp en ekstra kick-down bryter til bilen hans. Så jeg tenkte, tja.. må da gå an og gjøre på bilen min også?

Greia med denne ekstra bryteren er da at bilen/girkassa tror du har bånn gass når man skrur den på, noe som gjør at den ligger i det "beste" giret hele tiden.

Liten morro greie og ha koblet opp, endelig kan jeg kjøre "aktivt" uten at bilen girer opp og ned hele tiden :D Nå er det mer som og kjøre med automat gir på et bilspill, alltid på høyt turtall så lenge jeg har slått den på :D hvis jeg ikke vil ha den på, er det jo bare og flippe bryteren, så er alt som normaldt igjen.. :)

Her er et enkelt bilde av hvordan man kan koble det opp, for de som er intressert :D

6eugqvgla6h5rnzl1j57.png

Jeg kaller den... "Sport Pluss" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, nå måtte jeg le.. Sport pluss :lol: koble opp på din bil, så komme du å kobler på min også? :D :D

Eller som pappa sa når han ikke kom på hva "s'en" sto for.. Schnell! og nå kobler du opp en Super-Schnell :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, nå måtte jeg le.. Sport pluss :lol: koble opp på din bil, så komme du å kobler på min også? :D :D

Eller som pappa sa når han ikke kom på hva "s'en" sto for.. Schnell! og nå kobler du opp en Super-Schnell :lol:

Haha, det er jo kobla opp i min bil! Funka som faen det :) Men skal man kjøre normald med den må man skru den av, ellers så drar du ut til rødsona når du akslererer normaldt før den girer :P heheh

Du kan jo koble opp sjææl? Drit lett :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, nå måtte jeg le.. Sport pluss :lol: koble opp på din bil, så komme du å kobler på min også? :D :D

Eller som pappa sa når han ikke kom på hva "s'en" sto for.. Schnell! og nå kobler du opp en Super-Schnell :lol:

Haha, det er jo kobla opp i min bil! Funka som faen det :) Men skal man kjøre normald med den må man skru den av, ellers så drar du ut til rødsona når du akslererer normaldt før den girer :P heheh

Du kan jo koble opp sjææl? Drit lett :))

Kan vel egentlig det, men er en del andre ting som må gjøres først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, nå måtte jeg le.. Sport pluss :lol: koble opp på din bil, så komme du å kobler på min også? :D :D

Eller som pappa sa når han ikke kom på hva "s'en" sto for.. Schnell! og nå kobler du opp en Super-Schnell :lol:

Haha, det er jo kobla opp i min bil! Funka som faen det :) Men skal man kjøre normald med den må man skru den av, ellers så drar du ut til rødsona når du akslererer normaldt før den girer :P heheh

Du kan jo koble opp sjææl? Drit lett :))

Kan vel egentlig det, men er en del andre ting som må gjøres først :P

Ser den ;) Mendu! Fort deg med lappen! Jeg trenger en som kan kjøre bærearmer og resten av bakstillinga mi til BD så vi kan få det til glassblåsing og pulverlakkering når jeg har skrudd det av bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bilen begynt og kødde litt. Har den stått en stund, så må jeg kinne den en liten stund på starteren før den starter. Virker som den ikke får bensin med en gang. Noen som har vært borti lignende? Er det to bensinpumper på bilen? Sitter de i tanken eller utenfor? Kanskje det er en ventil eller en matepumpe som har tatt kvelden?

Ser på det nermere til uka.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den ;) Mendu! Fort deg med lappen! Jeg trenger en som kan kjøre bærearmer og resten av bakstillinga mi til BD så vi kan få det til glassblåsing og pulverlakkering når jeg har skrudd det av bilen :D

Forter meg så fort jeg kan! Venter bare på oppkjøring, får det kanskje i løpet av uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir awesome :D

Jaaa, gleder meg til de graader!! :D Oppkjøring 20 Oktober har jeg også! Da får jeg (kanskje) lappen på dagen, rundt klokken 0900 :P

uldxcketoj8vzzqfrsxs.jpg

Specifikationer:

- TÜV Godkendelse.

- Højdejusterbar begge akser.

- Komplet, indeholder hvad du skal bruge. (Forudsætter genbrug af gamle hjullejer)

- Sænker 45-75mm

- Dæmperne er hårdhedsjusterbare i rebound.

Hvor fant du disse?! og hva kostet dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir awesome :D

Jaaa, gleder meg til de graader!! :D Oppkjøring 20 Oktober har jeg også! Da får jeg (kanskje) lappen på dagen, rundt klokken 0900 :P

uldxcketoj8vzzqfrsxs.jpg

Specifikationer:

- TÜV Godkendelse.

- Højdejusterbar begge akser.

- Komplet, indeholder hvad du skal bruge. (Forudsætter genbrug af gamle hjullejer)

- Sænker 45-75mm

- Dæmperne er hårdhedsjusterbare i rebound.

Hvor fant du disse?! og hva kostet dem?

Koed finner man de :D Her står det meste :) Quota fra Koed sine sider :)

Gevindundervogn -Königsport-

Modeller med 97mm ABS ring www14640 NOK 8.114,00 /NOK10.142,501Kjøp stk.

Modeller med 83mm ABS ring www14644 NOK 8.114,00 /NOK10.142,501Kjøp stk.

Til følgende modeller:

530i Limouisne

535i Limouisne

540i Limouisne

Specifikationer:

- Der opkræves et depositum på 1000.- Indtil vi modtager de gamle, rå og rengjorte fjederben.

- TÜV Godkendelse.

- Højdejusterbar begge akser.

- Komplet, indeholder hvad du skal bruge. (Forudsætter genbrug af gamle hjullejer)

- Sænker 45-75mm

- Dæmperne er hårdhedsjusterbare i rebound.

Hilsen Michaelw og T-Juice 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som om at det kanskje blir delebil på meg!

Så da slipper jeg og kjøpe følgende deler:

- Venstre forskjerm

- blinklys (for og få pakninga rundt det)

- panser uten bulker

- høyre bakskjerm og dør

- ac radiator og rør

- varmeregister som forhåpentligvis fungerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...