Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
Btw, noen som har bilde av E34 med 19" felger de kan vise meg? Vurderer det, for da har jeg haugevis med gratisdekk fra jobben. Men om det er stykt, så dropper jeg det.. :P

s7eymk55opjptfn5rnn3.jpg

20" ;)

wow ;) hehe, da går værtfall 19" ! :D Takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Okei,Okei,Okei. Ja, jeg har kjørt rundt i en forfærdelig fiesta en liten stund. Men prøver og kvitte meg med den pesten nå. TIl tross for at den er billig bensinmessig, så er det ikke værd det. Så når fiestaen og bimmild er borte, så blir det innkjøp av en E36 vinterbil, og ettervært en driftebil :)

Og om noen år ja Egil, så blir det forhåpentligvis en 964, 911 på meg! 8)

Hvis noen skal ha Fiesta og rævkjøre i vinter, gi bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P har hatt fiesta som første bil, så ikke noe dritt om den ;) til tross for at det ikke kan måle seg mot bmw generelt :P

Haha, det eneste gode med fiestaen min, er at det var god akkustikk i den, så bassen var jo helt konge, + x-antall (uvitende) gikk på Turbo merket jeg har bakpå bilen.. "Serr, skjekk fiestaen med turbo a! Må gå noe jævelig!" haha!

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 0313872788

(legg merke til "Sports Understell" under spec lista :P hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...