Gå til innhold

Intreør farger.   

29 stemmer

1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

• Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bli bra det her michael!

Gleder meg til du får igang motoren jeg! :twisted:

Hehe, ja satser på at det blir bra ja! :D

Ja, når motoren er i gang og skilter på, skal jeg nok dra i gang et par rykere og lære meg og sladde litt :twisted::twisted: Gleder meg som en liten unge :lol:

Skrevet

Måtte kutte teppet rundt midtkonsollen ja, for og få det ut.. Også måtte jeg av med gasspedalen der den er festet til noen stag ved torpedoveggen :)

Er myye ledninger men de er "skjult" bak rattet :P Bare husk og ikke skap for mye jobb for deg selv når du tar det ut :P Ledninger er såå kaos i bil :P Jeg får helt hetta når jeg skal jobbe med det :lol:

Er sant det. Får helt hetta bare jeg tar ut CD spillern... Ledninger i biler er noe dritt :lol:

Skrevet
Når tenker du at det er? :) Btw, keep up the good work :D

Hmm, er vel en stund til.. Skal ha nye lagere og pakninger i hele motoren tenker jeg ;D Vanskelig og si egentlig :P Tar somregel mye lengere tid en planlagt :P

Skrevet
Trenger vell litt tid på det tenker jeg!

Hvilken diff skal du ha?

Hehe, ja blir litt tid ;)

Skal ha orginal diff fra 535i med sperre.. :) Hvor mange % sperre det er vet jeg ikke da.. :? Noen som veit det? :P Bare begge hjula låser er det ett fett for meg! :D Fins ikke noe værre en og prøve og sladde uten sperre. [-X:P

Skrevet
Måtte kutte teppet rundt midtkonsollen ja, for og få det ut.. Også måtte jeg av med gasspedalen der den er festet til noen stag ved torpedoveggen :)

Er myye ledninger men de er "skjult" bak rattet :P Bare husk og ikke skap for mye jobb for deg selv når du tar det ut :P Ledninger er såå kaos i bil :P Jeg får helt hetta når jeg skal jobbe med det :lol:

Er sant det. Får helt hetta bare jeg tar ut CD spillern... Ledninger i biler er noe dritt :lol:

Hehe, veldig enig! Men er greit og kunne litt om det selvom det.. men skal ikke skryte på meg og være noen elektro ekspert.. :oops::P

Skrevet
Elektro stuff i bil er ganske simpelt!

(utdannet automatiker)....

Haha, alt er enkelt når man kan det :wink:

Men for oss amatører er det ikke like greit

(Begynner i læra 2 August).....

:P

Skrevet
begynner i lære som?

Begynner i læra som bilmekaniker på Porsche Center i Oslo :D

Skrevet
kommet noe lengre på "vraket" ditt.. hehe? :lol:

Haha :P Nei, har vært i dåp i hele dag.. derfor jeg ikke var på jobb i dag.

Tenkte jeg skulle skrape litt asphalt matter i morgen, tørke gulv tepper, strekke ledninger til stereo på nytt nå som alle tepper er ute etc :wink:

Noen som har overføringer til Getrag 260 liggende til meg, så skrik ut! :D Noen som vet om overføringer fra en M5 3.6 vil passe til min, med getrag 260 kasse? :)

Skrevet
Tenkte jeg skulle skrape litt asphalt matter i morgen, tørke gulv tepper, strekke ledninger til stereo på nytt nå som alle tepper er ute etc :wink:

Ikke ta ut lyddemping-/isoleringsmatter om du skal ha stereo i bilen. 70% av resultat du får i lyd, er pga. demping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...