Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Tøft!

Kom vel ikke mange rundene på en tank? :P

Hva slags eksos har du btw?

hehe, joda! jeg kjørte nesten konstant fra 13 til 18, og brukte kun 1 tank :-) det gikk.mye mer bensin på sigdal.

Eksosen er "orginal", men har fjærnet midterste lyddemper og nesten all innmat i den bakerste :-P Ble ikke svart flagget for for mye lyd, så da er jeg fornøyd. er ikke så ille og kjøre med heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du skulle selge bilen jeg?

Begynner å se bra ut nå!

Lengesiden sist nå Egil! Hehe, ja trodde det jeg også men fant ut at jeg er aalt for glad i den til og kvitte meg med den :love:

Begynner såvidt og dra seg til nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du skulle selge bilen jeg?

Begynner å se bra ut nå!

Lengesiden sist nå Egil! Hehe, ja trodde det jeg også men fant ut at jeg er aalt for glad i den til og kvitte meg med den :love:

Begynner såvidt og dra seg til nå ja :)

He he, ja ser bra ut.

Min gikk ikke gjennom eu den. Hadde knekte fjærer foran. Så venter på nytt senkesett..

Så har ikke kjørt den i år enda:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du skulle selge bilen jeg?

Begynner å se bra ut nå!

Lengesiden sist nå Egil! Hehe, ja trodde det jeg også men fant ut at jeg er aalt for glad i den til og kvitte meg med den :love:

Begynner såvidt og dra seg til nå ja :)

He he, ja ser bra ut.

Min gikk ikke gjennom eu den. Hadde knekte fjærer foran. Så venter på nytt senkesett..

Så har ikke kjørt den i år enda:p

Haha, du bruker den jo aaldri :P Hvorfor ikke kjøpe coilovere? Så får du den laav og fin 8)

Hva slags fjærer hadde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anelse hva jeg hadde. Har kjøpt apex settet fra gsbildeler.

Nei, den blir ikke mye brukt gitt, har vel stått seg ihjel:P

Har vel kjørt ca 23000km på 6 år tror jeg..

Ah, ok ;) På tide og la E46'n stå seg i hjel syns jeg! Er ikke vits og bytte til sommerdekk engang på den, sålenge det er sommer burde det være E30 som er i bruk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anelse hva jeg hadde. Har kjøpt apex settet fra gsbildeler.

Nei, den blir ikke mye brukt gitt, har vel stått seg ihjel:P

Har vel kjørt ca 23000km på 6 år tror jeg..

Ah, ok ;) På tide og la E46'n stå seg i hjel syns jeg! Er ikke vits og bytte til sommerdekk engang på den, sålenge det er sommer burde det være E30 som er i bruk! :D

Det er sant det, men får ikke brukt den noe særlig da jeg ikke kommer ned i garasjen her jeg bor nå, om under en med har jeg flyttet og da kan jeg bruke den mer.. Forhåpentlig har jeg fått den eu godkjent også. Regner med jeg må på biltilsynet for å få godkjent senkesettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det, men får ikke brukt den noe særlig da jeg ikke kommer ned i garasjen her jeg bor nå, om under en med har jeg flyttet og da kan jeg bruke den mer.. Forhåpentlig har jeg fått den eu godkjent også. Regner med jeg må på biltilsynet for å få godkjent senkesettet.

Aj, jaja blir bra ettervært da :) Regner med at bilen din sklir igjennom hos BT ganske lett ? :)

Sistgang jeg så bilen din stå i skråningen der var den en smule mer sliten enn den er nå iallefall :P stiv den opp litt så blir det bra ;)

Hehe, ja. Var på tide og begynne og gjøre noe med den ;) Ja, skal ta ut demperne bak og stive de litt + kjøpe Racing Dynamics stabstag kit :)

Nå skal det legges til at det man ikke ser på dette bildet her er at jeg nettop har hoppa over curbsen i 120km/t da :lol: Så er vel litt ekstra krengning her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har justerbar stivhet? skulle gjerne hatt stivere bak selv, men har ikke justerbar stivhet, så får evl gjort fint lite :/

har justerbar rebound på demperne. skulle hatt bump stifness og justering på fjær stivelsen også. det hadde vært litt porr :-)

hvilke coilovere har du? med høyden din, får du kjørt noe serlig da, før det begynner og subbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...