Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

har supersport coilovers... får kjørt ganske kurrant mye egentlig, med tanke på at det ikke er bruksbil ;) men hvis det er 4 pers i bilen så synker den såpass at den slår nedi felgen om det kommer en grei dump :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har supersport coilovers... får kjørt ganske kurrant mye egentlig, med tanke på at det ikke er bruksbil ;) men hvis det er 4 pers i bilen så synker den såpass at den slår nedi felgen om det kommer en grei dump :/

Ok, men du har vel valset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har supersport coilovers... får kjørt ganske kurrant mye egentlig, med tanke på at det ikke er bruksbil ;) men hvis det er 4 pers i bilen så synker den såpass at den slår nedi felgen om det kommer en grei dump :/

Ok, men du har vel valset?

Har valset ja, og med strekk så glir den langs dekket og slår nedi felgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har supersport coilovers... får kjørt ganske kurrant mye egentlig, med tanke på at det ikke er bruksbil ;) men hvis det er 4 pers i bilen så synker den såpass at den slår nedi felgen om det kommer en grei dump :/

Ok, men du har vel valset?

Har valset ja, og med strekk så glir den langs dekket og slår nedi felgen :(

Ah, hadde det problemet selv før. Men det var før jeg valset og med 225 dekk på 10" felg :P

255 pilot sport dekka jeg har på nå har en kant som går utenfor felgen, så nå butter ikke noe + at jeg valset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig tøff denne, men lurer på om jeg ville lakkert panseret i en annen farge. Men det er selvfølgelig en personlig vurdering:D

Takk! :D

Ja, skal lakkeres i bilen sin farge. Tenker meg en tur på billakk spesialisten snart og få kjøpt en liter med lakk og klarlakk. Så sandblåse v8 fronten og ene framskjermen jeg har liggende så lakkere det. Så blir det slik inntil jeg er tilbake fra millitæret. Da kan jeg ta meg råd til hellakkering.

Feriepenga tror jeg går til Z55 kam fra ppf, forsterkede vippearmer og steg 2 ventilfjærer, høvling av toppen så jeg får litt høyere komp og polering av innsug 8) Og kjøpe letta svinghjul og de resterende delene jeg trenger for og bygge om til manuell. da tror jeg den blir litt morsom :)

Edit: har bestilt den lille "leppa" til bagasjelokket, magnetisk tappeplugg, 35w gule xennon til grøft og nærlys, 55w gule xennon til fjærnlys. I kveld blir gul lamin-x bestilt til bilen (og pappas arbeidsbil) + sotefilm :D

Edit 2: Så må jeg kjøpe disse når jeg kjøper stab stag kittet

http://www.turnermotorsport.com/p-3546-kmac-e23-e24-582-89-e28-486-88-e32-e34-rear-camber-kit.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder :)

l1bf9dhetighc3udqz8i.jpg

Fått av klistremerker :)

xe2r3quqy6nlyp3hcgik.jpg

nohpe5mc22th9wafazuy.jpg

umbn9866c1c2x0j2tes6.jpg

bq7ziz5dhk5rhb9rxcg5.jpg

Venter på xennon og litt div, fikk tappeplugg, olje service sletter og sort sotefilm men filmen var type køøl svart, så den gadd jeg ikke prøve en gang :P Det får eventuelt bli på det ekstra settet med baklys jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...