Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Jaja, Olje og filter er byttet, magnetisk tappeplugg montert, Sorte DE bestilt, blinklys forran og til forskjermer i samme farge bestilt, gråsota baklys bestilt, Racing Dynamic stab stag kitt bestilt, exenter polyforinger til bærearmer bak bestilt :D:D

E30 meet banekjøring betalt, Corsa De Italia meldt på :) Gleder meg :D

54d4e14f-3800-6b2a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk folkens :)

Ja, nye deler blir godt. Eneste problemet jeg har nå, er at jeg SELVFØLGELIG punga ene bakhjulet mitt på en fuckings stein som lå i veien midt i byen i dag.. Fikk ett hull på ene dekksiden.. Så, da ble det ingen banekjøring på meg i morgen, ser ikke vitsen i og prøve og kjøre sporvalg med 15" vinterdekk på bakhjula.. Pilot Sport 255/40ZR17 er ikke såå lett og få tak i kl.15:30 på en fredag.. I tilleg må jeg finne noen som kan legge om dekk på reversert felg for og bytte..

Blir 2stk nye bakdekk til uka.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 16" BBS du kan få låne ;) 5-serie innpress(Et 13)

Nja, hvis det er pilot sport dekk på de eller noe med like mye grip så takker jeg ja til det. Om ikke, så kommer jeg bare opp på søndag / lørdag kveld, med noen 15" vinterdekk :) Regner med at sladding er lov på søndag, ikke det at jeg får til så mye sladding med bilen min da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...