Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Aaaah deilig! Flott det ordna seg :)

Hehe, kommer opp men med noen stein harde vinterdekk... Så kommer IKKE til og gå fort, håper dekka er så dårlig at jeg får sladda om det blir tørt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger noen bilder av bilen din her så jeg:

https://plus.google.com/photos/10135740 ... banner=pwa

Neimen var det ikke et bilde der gitt :)

Takk til hagenisse som tok bildet!

rc9c1bpjkyb3mncbl7km.jpg

Er det noen som har fler bilder sier jeg takk til det, jeg er skikkelig PR kåt.

Dekka så litt jævligere ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjent for å være flink til å låse den i gir!

Det går ikke med kassa mi da forrige eier chippet bilen så turtallsperra er øket.. Går den på 6500-7000 går kassa i nødprogram. Det prøvde jeg kun en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forsatt automat i bilen din? I så fall veldig imponert over sladdinga di :-)

Fremdeles autolat ja, så den var låst i 2gir mesteparten av dagen. 1 ville den ikke ned i!

Men takk, morro og høre! Var morro og prøve, 1 gang jeg har prøvd og sladde på tørt føre, sett bort ifra parkeringsplasser et par ganger :P

Hadde et stoooort savn av manuell og endel mer hester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjent for å være flink til å låse den i gir!

Det går ikke med kassa mi da forrige eier chippet bilen så turtallsperra er øket.. Går den på 6500-7000 går kassa i nødprogram. Det prøvde jeg kun en gang :P

Må låses, ellers er det baare kjedelig :P

Takk for tipset, ingen chip på meg mens jeg har automat! Har klart og få den i nødprøgram jeg også noen ganger, med det er pga litt ivrig manuell automat giring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael + drifting = sant! Sett han i aksjon både i og utenfor bane, absolutt ingen hemninger :applause::lol::D

haha, morro og høre :P på tide med banebil snart kjenner jeg.. Skulle ønske penga strakk til litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael + drifting = sant! Sett han i aksjon både i og utenfor bane, absolutt ingen hemninger :applause::lol::D

haha, morro og høre :P på tide med banebil snart kjenner jeg.. Skulle ønske penga strakk til litt mer!

ja du må få deg en ren turbo-banebil som du kan cruise sidelengsmed :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart man må ha manuell da? :D

Kun sett det ene bildet, håper det blir mer snacks? :)

haha, jeg forbanna den kassa mi opp og ned når jeg så alle som clutcha den ut forran meg, og jeg sleit med og få kickdown for og kaanskje få ut litt sladd :P fant ut at jeg måtte dele langsvingen i to sladder, ellers stoppa det heelt opp. Klarte ikke dra rundt hjula når det gikk sidelengs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael + drifting = sant! Sett han i aksjon både i og utenfor bane, absolutt ingen hemninger :applause::lol::D

haha, morro og høre :P på tide med banebil snart kjenner jeg.. Skulle ønske penga strakk til litt mer!

ja du må få deg en ren turbo-banebil som du kan cruise sidelengsmed :D

jeg er enig, må bare vinne i Lotto + ikke stikke i militæret et år.. Tenk all kjøringen jeg går glipp av !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du må få deg en ren turbo-banebil som du kan cruise sidelengsmed :D

jeg er enig, må bare vinne i Lotto + ikke stikke i militæret et år.. Tenk all kjøringen jeg går glipp av !

skal du til millien? :o .... jaja , bare å levere nøkkla til 535en til meg, så kan jeg passe på den mens du er borte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...