Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

mer stumt = mindre drivverkstap :D

Fader as, dette med stumme fester i motor og drivverk hadde vært drit digg med tanke på herjing men sykt dritt til vanlig kjøring :P

takk! Morro og høre :)

Ja, var hyggelig det, synd jeg ikke fikk sett bilen din :/

Og ja, ble glad når det bare var hardyen! :P kjøper en sterkere en, som jeg kan sette på neste gang den ryker :)

Så ut som den var gooodt bruk ja :P var ikke så lett å få sett min da den sto laangt oppi gokk! Turte ikke stille ut :mrgreen:

Hehe, ja :P Skulle bygd opp litt ekstra mot og stilt ut 8)

Ja, men drivverket vibrerer jo når hardyen blir slarkete ( min rista noe helt sykt med dårlig hardy ) - så en skulle jo tro at jo tightere den var jo mindre vibrerte det? Er vel hovedsaklig mellomaksellageret som fjerner vibrasjonen ( så rutelimet funka dårlig ja? :D ).

Rutelimet fungerer utmerket til hard kjøring - men er vibrasjoner i visse hastigheter og det orker jeg IKKE :lol:

Kom og hent automatkasse folkens!! GRATIS!!! :D:D:D

viewtopic.php?f=14&t=232924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk til panser da? ikke hentet enda? :P

joda, 2 komponent syregeunning, granitshwartz og 2 komponent klarlakk står på soverommet.. Er bare det orket og sandblåse det som skal sandblåses, matte ned gamle lakken, lakke, matte, lakke etc :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil :) så deg på banen i helga som var!

takk takk :D

Ble ikke mye kjøring, men var morsomst på starten når det ikke var så mange ute på banen og vått :)

Bilder:

Nytt fordelerlokk :) det har jeg trengt helt siden starten :P

54d4e14f-78f8-d811.jpg

54d4e14f-7924-2266.jpg

Nytt & gammelt, det gamle mangler kull stiften i midten :P

54d4e14f-794e-a021.jpg

54d4e14f-795b-eb28.jpg

Utrolig nokk var det til min skuffelse ikke store forskjelden.. Den fusker fremdeles når man pumper på gassen ved lave turtal, men mindre en før. Tennplugg kabler next.

Nye lys rundt om, monteres når fronten monteres :)

54d4e14f-79bf-e021.jpg

Kommer til og bli brææ

Og til slutt, buddy er liiiten :P

54d4e14f-79e0-98f8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å MERK mellomakselen før du drar den ifrahverandre da ;) ellers må den avballanseres på nytt

Hehe, vet det. Første gangen jeg byttet foring var det uten og merke, uviten om at jeg måtte merke. Lærte meg fort at det var VIKTIG :lol: Satan til vibrasjoner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger å følge med i denne tråden selv om jeg ikke har skrevet enda, skjer jo hele tiden noe kult. Og du gir deg jo faen meg aldri før denne bilen er bedre enn ny :)

Morro og høre at det er greit lesestoff :lol: Ja, gjort endel i det siste. Er egentlig litt panikk jobbing siden jeg drar i millitæret om et par uker :P Så ser ut til at det fort blir satt på pause en stund :?

Men, i morgen: Sandblåsing, mattsliping og kanskje grunning av panser og front 8) Må bare begynne, så skal resten gå greit uten alt for mye whining :lol: Veldig spent på resultatet!

Hvor er det man skal merke mellomaksel?

Jeg skal jo bruke fremre halvdel av en ny og bakre av den som står på så det kan bli spennende..

da må den balanseres siden du bruker noe som aldri har vært sammen før.

Og, de pengene du bruker på avballansering er "money well spent" ;) Det er HAT og kjøre med en mellomaksel som ikke er avballansert!

Disse blir spennende og prøve. Håper de holder seg under banekjøring også :)

[ Bilde ]

Hvor kjøpte du og hva betalte du? send gjerne pm :)

PM Sendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...