Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

http://e-thirtyfour.tumblr.com/page/3

hei hei! fant et søtt bilde av deg blant mange andre e34'r :D

Oioi! Ja det var jo morro!

Når jeg ser på bilder av den, så syns jeg jo at den er kul, MEN det er noe som mangler for og få det siste lille ekstra.. Hva det er klarer jeg ikke bestemme meg for. Må vel bli en blanding av ting som shadowline rundt vinduer, bakrutesenker, lavere + noen andre felger. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på GS treffet i år?

Det vet jeg ikke.. Får se an hvor i landet jeg befinner meg + om jeg har penger til og kjøre lengere en til butikken & tilbake :P

Om du er på setermoen og har fri skal du få sitte på med meg til bud :D ned fredag tilbake søndag xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror samme felger, mer senk, shadowline, svak soting av ruter og kanskje en bakrutesenker ;)

Ja tenker noe av det samme. Mulig det blir bc coilovere ettervært så jeg kan skru den mer ned.

Angående felger så må det bli noen 3-delte AC-Schnitzer Rennsport eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på GS treffet i år?

Det vet jeg ikke.. Får se an hvor i landet jeg befinner meg + om jeg har penger til og kjøre lengere en til butikken & tilbake :P

Om du er på setermoen og har fri skal du få sitte på med meg til bud :D ned fredag tilbake søndag xD

Yeah! Shotgun! Jeg er med :) om jeg har fri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Okey! Er jo ikke stort som skjer her nå, pga millitæret & lite penger, men i dag har jeg da manna meg opp til og ta litt vårpuss av felgene :) er langt ifra like strøkent som når de var nyoppusset men det får duge :)

Bilder!

Bilene plassert på plassen. Corvette sesongen nermer seg, og bilene er snart klare også :)

agenu8er.jpg

be6a3u4u.jpg

Skolisse problemet fikset

gybyne8e.jpg

Felger vasket og klare for litt polish

6e6a6y9y.jpg

a2e5uqyj.jpg

Under polering, litt mye polish her men

da6u7y4e.jpg

y4adenej.jpg

Ferdig :)

yrute2av.jpg

erujazat.jpg

he2e7y9u.jpg

abusysaz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Syns dårlig her, men har slengt på gul folie på fjærnlysa :) mye bedre i virkeligheten en med iPhone kamera da

6umy5u7e.jpg

ydajevy8.jpg

Hva tror dere? Spiller egentlig ingen rolle. De blir som de er nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra! :D

Yeah :) et par bilder til

yba2yzu3.jpg

utydy5yt.jpg

ymere2y5.jpg

I morgen blir det og skru sammen det siste på C3 Corvetten og på søndag kjører vi den og BMW'n inn på Gamle jobben og tar 4-hjuls kontroll på C3'n og vasker begge bilene :D blir bræ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweeet! :D Den er så fiN! Husk å ta mange bilder i morgen, og jeg vil sitte på i Corvetten!! Gleder med til min bimmild går gjennom kontrooll, da skal vi cruise!!!!!!!!!!!!!!

Takk :D

Hehe, greit skal ta med speilreflexen og knipse litt ;)

Da er det cruising! Husk at jeg flytter bilen opp til nord i slutten av juli så vi må gjøre det før den tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...