Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Har du GS perfomance tårnlager på din? Var det bolt on?

Yes! Og ja de er bolt on ;) men er ikke heelt sikker på kvaliteten. Syns de uniball'sa kniper litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg hvor stor forskjell det er på orginal kam og en 284 graders kam (de fleste trim kammene man får kjøpt)

Jeg vil ha en kam som er enda spissere, så jeg får litt ugjavn tomgang etc. Sente Mail til miller performance og hørte hva de kunne lage til meg. Om det var mulig og lage en som var spiss men ikke så spiss at bilen blir ubrukelig på vei. De lager kammer akkurat som man selv vil ha de, uten ekstra kostnad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med KW settet? Lurer på å blø noen kroner for ett tuv godkjent senkesett :) Høyden er jo grei hvis man har hjul som fyller ut skikkelig men er egentlig hvor hardt det jeg lurer på, savner veldig go-kart feelingen det var i 520'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med KW settet? Lurer på å blø noen kroner for ett tuv godkjent senkesett :) Høyden er jo grei hvis man har hjul som fyller ut skikkelig men er egentlig hvor hardt det jeg lurer på, savner veldig go-kart feelingen det var i 520'n

Jeg er kjempefornøyd! Det fungerer uutmerket på bane! Høyden.. tja skulle gjerne hatt muligheten til og justere den enda lavere. Min er i bånn bak, og justert opp 4cm forran. Tror jeg har 1-2cm fjæring før bump stoppen tar over.. så er ikke helt idielt. Merka det spessielt på vålerbanen, når fronten spratt litt innimellom under hard nedbremsing og jeg kasta bilen inn i svingen.

Jeg kan si deg at den ikke er like stiv som BC coiloverene. Prøvde gnilb sin senest på fredag, og den er endel stivere en min. Men nå skal det sies at min kun står på medium stiv bak og det mykeste forran. Jeg sier ikke at den er myk, det er den på langt nær men den er ikke helt stutt heller! Gocart er det helt klart iforhold til mye annet ;)

Jeg vurderer et BC sett til min, nå som jeg har godkjennings coilovere :P Så får jeg sjekka hvordan det settet er på bane også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg skaffer meg KW jeg også da :) Synes de kunne vært litt lavere bak, men får space ut en del så det fyller opp plassen, eller skaffe meg 18" hjul

Gjør det ;) jeg skal prøve 18" rondeller på min, så får vi se hvordan det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg skaffer meg KW jeg også da :) Synes de kunne vært litt lavere bak, men får space ut en del så det fyller opp plassen, eller skaffe meg 18" hjul

Gjør det ;)jeg skal prøve 18" rondeller på min, så får vi se hvordan det blir!

AHEM! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg skaffer meg KW jeg også da :) Synes de kunne vært litt lavere bak, men får space ut en del så det fyller opp plassen, eller skaffe meg 18" hjul

Gjør det ;)jeg skal prøve 18" rondeller på min, så får vi se hvordan det blir!

AHEM! :lol:

Ja kjør på! Du som har lovt! Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg gleder meg til og bruke bilen som bruksbil igjen! :)

hyrugaqy.jpg

udagemyz.jpg

Når jeg får den opp til nord skal jeg få fiksa alle småfeila som jeg har irritert meg over alt for lenge! Blir deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du trives oppi der? :) skal du ett år eller flere?:)

mye små plokk på bilen a? :) den er ihvertfall fin utta tvil!:)

Ja, er en kul jobb og greit betalt + kule folk!

Har skrevet kontrakt på 3år nå, så får vi se om det blir mer en det når den tid kommer!

Tja, er endel syns nå jeg! Men mye av det er vel relativt greie feil og fikse, men jeg har bare ikke giddet. På tide og manne seg opp til og fikse de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...