joachim sørlie Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 har du lakket opp hele bilen nå? den løfta seg betydelig mye da isåfall og ikke bry deg om dem som tror dem har verdens mest strøkene biler, kjør ditt løp og stå på jeg følger med! noen planer for senk og noen gromme hjul?
stenils2 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 nja bilen blir vell snart senket ja fikk tak i nye felger for en liten stund siden ( Rondell 0021 )
joachim sørlie Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 det er JÆVLIG gromme felger, misunnelig på de
Hankook Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Må nesten kommentere her, da enkelte har ett sterkte behov for og ytre sine meninger som ikke gjør annet enn og lage kvalm. Synes jobben du gjør er bra. Håper du senker bilen MASSE, og får hjula helt ut i hjulbuen, da blir det bra. Finnes det ikke en catkiller til denne fangeren? muligens ide' videre? Andre tips til upgrades: Hella sine sorte DE lykter og V8/facelift panser/grill.
HalvorK Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 De rondell hjula er kos. Gleder meg til å se de på bilen
Clerion Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Enig med deg Hankook. MÅ ikke være M-tech, 60/60 senk og sorte de på ALT som heter Bmw. Det hadde blitt jævla kjedelig rett og slett Smaken er som baken, delt Stå på! Få ut bilder med hjula
Skilbert Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Enig med deg Hankook. MÅ ikke være M-tech, 60/60 senk og sorte de på ALT som heter Bmw. Det hadde blitt jævla kjedelig rett og slett Smaken er som baken, delt Stå på! Få ut bilder med hjula Helt enig!! Synes det er supert med folk som gjør noe annet enn det alle synes er kult. Får en del tullete kommentarer fra folk jeg også, men så lenge jeg liker bilen er det alt som teller
Farrukh M Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Stå på.. jeg selv er ikke veldig glad i mye plast, men hvis bilen er ordentlig stylet så ser det rimlig tøff ut. jeg selv har e39 og nekter å ha m5 fanger, det ser fint ut men ALLE har det, jeg tror jeg holder meg til leppe styling.
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Jeg er ikke fan av denne stylinga, ikke i det hele tatt. Men det betyr jo ingenting, det er jo ikke til meg du bygger bil. Synes det er bra at ikke alle finner "kokebok-oppskrifta", og bygger etter hva "alle" synes er "the shit!". Bygg bilen slik du selv vil ha den, slik digger jeg. Men få nå ut bilder av de felgene... DE er jeg fan av !!!!!
stenils2 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 endelig noen positive kommentarer skal nok få ut noen bilder nå snart driver nå for tiden å pusse opp en BMW E34 535i 90mod den skal jeg ikke style med plast! hehe. kommer nok bilder av den og snart
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Selv om jeg ikke liker stor styling som ikke er diskré så skal jeg ikke være en hater Tok seg bra opp etter lakkering, og 0021 er GROMME hjul, bare hiv ut bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå