EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Det ser jo ut som et fint utgangspunkt for en skikkelig knallbil. Interiørlister i børstet alu tror jeg hadde gjort seg her. Uansett er E39 ufattelig behagelige biler å ratte rundt i. Vet du hvordan ligger forbruket på denne motoren kontra 520?
LasseEllingsen Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hallais Håkon! Klar for å senke? Du, har du fått tak i carbontape til listene? Visst ja, ar du tatt det på? I så fall, ble det bra? Vurderer å gjøre det samme.
aplet86 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Forbruket på 520`n er høyere enn på 523`n.. Jeg gikk ifra 523ia til 520ia og må si jeg er skuffet.. MYE minde effekt og høyere forbruk!
Hawkon88 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 DÅÅ var senken montert. Satt hardheten til maks nå i tilvenningsfasen med å ha en lav bil. Får løsne litt opp senere. Videre kan jeg senke ca 30mm til framme, og rundt 35mm bak. Forbruket mitt med en noe aktiv kjørestil ligger litt over 1liter pr mil.. Så lenge motoren får litt turtall syns jeg den er akkurat passe sprek. Man vil alltid ha mer, men da blir også fristelsen større, og risikoen for å miste lappen enda større.. Syns kraften er helt grei til hverdagsbruk.. Takk til Lasse Ellingsen og Sladjan for hjelp til monteringen.. Aplet86: At forbruket ditt er høyere på 520 enn 523 kan ha noe med lambdasonde etc. å gjøre.
Nabon Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Knallfin bil! Ser nå at bilen som står på plassen min fortjener en skikkelig skinnsete-behandling. Fikk litt dårlig samvittighet når jeg så bildene dine Bittelite tips fra min side kan kanskje være å bytte til nye skilt?
aplet86 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Tror ikke det har så mye med lambdasonde og gjøre.. Bilene er så og si like tunge, og 520`n må jobbe mye mere, og må brukes mye mere...
aplet86 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Men nå har jeg kjøpt meg 528, så er fornøyd=)
Hawkon88 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Knallfin bil! Ser nå at bilen som står på plassen min fortjener en skikkelig skinnsete-behandling. Fikk litt dårlig samvittighet når jeg så bildene dine Bittelite tips fra min side kan kanskje være å bytte til nye skilt? Jeg skal. Men har bare ikke kommet så langt enda.. Hvordan fikser jeg nye skilt da?
sladjan Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 ser bra ut det der mister! Nye skilt bestiller du bare ned på biltilsynet. kosta 100lapp eller noe
Hawkon88 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 KN Filter montert. Skal ta meg en tur på jobb på kveldstid å lage til et varmeskjold. Byttet til hvitere lys i grøftelysene og nærlys. Blir ikke byttet i parklysene da det er angeleyes i facelift lyktene. Jeg syns det var litt stilig uten grøftelys. Noen som vet om jeg kan få kjøpt slik plastikk som er i luftinntaket helt ut, slik at jeg kan fjerne grøftelysene?
LasseEllingsen Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Dette ble jo kanonbra! Legger du ut et bilde av varmeskjoldet til luftfilteret du tenker å lage? Kanskje jeg må bestille et av deg
Hawkon88 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Elrollo montert. En stund siden jeg har oppdatert tråden her.. Har faktisk skjedd litt med bilen siste par mnd.. Får ta noen bilder av oppgraderingene sånn plutselig..
Henrich Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Hva trenger man for å hive på kn på e39.. hvor kjøpte du ditt??
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hvordan var det å montere rolloen i bakruta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå