Gå til innhold

Min 728ia E38


Stoppie_Master
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan si det at det var en rimelig enkel jobb og sette på CoilOvers framme.

Her på bildene er de skrudd opp på det høyeste... Vanvittig stor forskjell fra de orginale. Kan prøve å forklare, for det første så måtte jeg bruke fjærklemme for å få ut de gammle demperne med fjærer, mens når jeg skulle sette i de nye, så måtte jeg jekke opp for å få det sammen og skrudd dem opp i dempertårnet :) Samt at når jeg skulle ut å kjøre, så lyste lysene bare 2 meter framom bilen, så de måtte justeres kraftig opp. Dette blir fett når jeg får satt på skiten bak og alt av foringer blir byttet framme...

Det var 15minus ute i går, og for å holde varmen inne i garasjen i går så måtte vi bruke denne:

qbq59m87teyr7fog53bm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice, gleder meg til og få på senking på min også!

Takk, og bedre blir det, nu er det jo mye jeg enda ikke har fått gjort. Går sakte fremover nu når det er så kaldt :) Her er bilde fra i dag, uten coilovers bak, sitter som fan bak, så det blir gjort på verksted på torsdag.

sruy3zqy1wk9v3n5fupt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke prøvd med en liten ters for å få av demperen bak da? Ser for meg at det burde funke jeg, sammen med varme :wink:

Kunne tenkt meg coilovers jeg også, men er litt redd for at det blir for stivt. Men Hvis demperne bake tar kvelden, så ser jeg egentlig at jeg ikke har noe annet alternativ da. Jævli dyre å bytte de originale nivåreg demperne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter det så gale bak altså. hmm. ser flere sliter med dette. var av med coiloverene på e34n i helga, var null problem der iaffal.

men gjør seg med senk. fin høyde forran det der synes jeg. må jo gå an å bruke bilen uten å ødelegge den også.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte FK silverline, et fint sett... Kjenner bilen "spretter" mer over is-svullene rundt på bensinstasjoner og parkeringsplasser, men synes den sitter som et skudd på landeveien og krenger ikke i svingene lengere. Dette allerede før jeg har fått byttet bak og...

Sitter som fan bak ja! Jekkestroppe rundt demperen nede, så et stort spett for så og dundre på med 9kg slegge... Ikke en drit skjer! Jeg får vell prøve å varme opp til det er rødglødende... Eller bare vente til i morgen og la verkstedet plages med det. Har jo fått fastpris på jobben :)

På vaske fronten så skjer det også fremdelses ting, har henta dampstimeren min. Driver og stimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med senk :) Ser knall ut så langt :) BTW,, Var det din bil som sto inni Helltunnellen igår? Var ihvertfall en sort E38.

Hvis den har stått der, så er det i så fall de på verkstedet som har vært og kjørt den...

Har fått bilen tilbake i dag, men de kunne jo ikke justere hjulene, så den er jo helt mongolid å kjøre nu. Må til GS på mandag og få en total 4hjulskontroll med justering... Skal ikke nevne navn på verkstedet som har utført jobben nu, men jeg skal ikke dit flere ganger... Takk til GS i alle fall som kan ta bilen så kjapt inn og rette opp etter det verkstedet som har byttet delene.

Edit: Vi får ta å avtale en dag med photosesion neste uke nu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...