Gå til innhold

Min 728ia E38


Stoppie_Master
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg var ute med baksetet og hattehylle ++

Så fant jeg ut at det kunne være greit å lydisolere litt i 7'ern, da det er så mye støy i den :roll:

Isolert bak seterygg, mot hjulbuer, bak dørpanel osv. Så det som har skjedd nu er at jeg hører vindsuse fra frontruta enda bedre. Så da bare MÅ jeg finne ut av det :wink:

dqn9a4ivy2h6h8j1gdsp.jpg

Prosjekt her og der... Skrudd ut og inn disse enhetene noen gang nu, men det kan da ikke ligge løst slik, så jeg har skrudd alt på plass her og. Så får det stå enn så lenge....

7gv1zuh43ih0vux1fkhb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du sliter med vindsus fra frontruta etter bytting. Jeg har også sånn vindsus, og forrige eier sa at det hadde vært skiftet frontrute på bilen ikke så lenge før jeg kjøpte den. Mistenker at det har med frontrutebyttet å gjøre, selv om jeg ikke har lagt merke til at pakninga ikke sitter der den skal.

Har også en vannlekkasje som jeg tror kommer fra ruta. Kommer vann ned langa A-stolpen når det regner veldig mye :( Skal prøve med luftpistol fra innsiden og såpevann på utsiden for å evt. bekrefte/avkrefte at det er der lekkasjen kommer fra.

Er den tett bilen din da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du sliter med vindsus fra frontruta etter bytting. Jeg har også sånn vindsus, og forrige eier sa at det hadde vært skiftet frontrute på bilen ikke så lenge før jeg kjøpte den. Mistenker at det har med frontrutebyttet å gjøre, selv om jeg ikke har lagt merke til at pakninga ikke sitter der den skal.

Har også en vannlekkasje som jeg tror kommer fra ruta. Kommer vann ned langa A-stolpen når det regner veldig mye :( Skal prøve med luftpistol fra innsiden og såpevann på utsiden for å evt. bekrefte/avkrefte at det er der lekkasjen kommer fra.

Er den tett bilen din da? :)

Jepp, den er tett. Jeg hadde sånn vindusrens som skummer på utsiden av ruta og blåste fra innsiden med blåsespiss.

Jeg misstenker at det kanskje er disse drenerings-kanalene som kanskje er tett?

Har også prøvd å teipe med maskeringsteip rundt på fronten, uten helt å lykkes helt med å eliminere problemet. Har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, er også fornøyd med senkingen. Men vurderer å justere den ned 1cm til bak...

Ja de listene er hakke for lys kansje, vurderer å å lakke de med klarlakk, som jeg tilsetter litt svart i, men vet ikke helt. Funderer på det enda :) Ja kansje jeg skulle ha fått tona rutan litt.

Må vell å ta flere bilder i dagslys nu etter at jeg har fått noen timer på sofaen.

Ka du synes om bildene, har jo bra kamera utstyr? Men har ikke så god peiling på å bruke det. Bildene er tatt med Canon 550D med Sigma 18-200mm linse uten bruk av stativ (måtte slette noen bilder pga uskarphet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det de der er tatt uten stativ så er det jo ganske bra:). Ett stativ er gullværdt. Jeg kjøpte mitt brukt for 500. Har canon 450d med stock linse.

Kan finne link til gamlebilen min etterpå, så får du se forskjellen med listene :)

1cm bak hadde kanskje ikke vørt så dumt nei ). Hvordan er det å få dette godkjent tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det de der er tatt uten stativ så er det jo ganske bra:). Ett stativ er gullværdt. Jeg kjøpte mitt brukt for 500. Har canon 450d med stock linse.

Kan finne link til gamlebilen min etterpå, så får du se forskjellen med listene :)

1cm bak hadde kanskje ikke vørt så dumt nei ). Hvordan er det å få dette godkjent tro?

Hehe, ja jeg har et stativ, har knabba det av fattern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...