Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Lurer på om noen har bilder av litt forskjellig soting/toning på E46, gjerne M3 eller coupe. Har planer om å sote rutene på M3n, Men er usikker på hvordan. Selv er jeg mest gira på noe mellom 35% Og så mørkt at man nesten ikke kan se inn. Vil at det skal være mulig å se inn, Men syntes kanskje 35% er litt lyst. Finnes det foresten noe i mellom der?. Mvh vegard.

Skrevet
Hei..

Lurer på om noen har bilder av litt forskjellig soting/toning på E46, gjerne M3 eller coupe. Har planer om å sote rutene på M3n, Men er usikker på hvordan. Selv er jeg mest gira på noe mellom 35% Og så mørkt at man nesten ikke kan se inn. Vil at det skal være mulig å se inn, Men syntes kanskje 35% er litt lyst. Finnes det foresten noe i mellom der?. Mvh vegard.

Jeg husker ikke hva jeg har, men er ett sted imellom 14 og 17% tror jeg. Syns egentlig ikke det er mørkt i det hele tatt, ikke vært noeproblem å bruke det i vinter. Har dessverre ingen bilder som viser det så veldig bra men...

wrweunddp4goq6sqgd64.jpg

anxylmeiky5oq93xwuzm.jpg

Skrevet

se der ja.. Hmm, trodde jeg hadde 20% på E36n jeg, men den tror jeg var litt mørkere enn din også. så nå ble jeg usikker.. Tror foresten firmaet som skal sote, bare hadde 50%, 35%, 20% 5%

Skrevet

har dette bildet av S.Arnesen sin.

aulcm5ley9l9fmdwkuc1.jpg

dette er min E38 med samme film som S.Arnesen. og er hvertfal ingen problemer og se ut.

tvksg0gb99ya2cf8uibx.jpg

Skrevet

Takk Takk.. Er ikke problemet med å se ut jeg tenker på.. det er jo null stress med den mørkeste filmen også. Tenket mest på ossen det ser ut fra utsiden. vil at det skal være mulig og se så vidt inn i bilen. Så den ser litt mer clean ut.. ikke helt mafia!;) selvom det også er tøft.

Skrevet

jeg har 30% på rutene foran, se link tror det blir side 4 hvor det beste bildet er. Side 5 inneholder så vidt en kompis sin og den har 30% 20% bak og 10% på bakruta.

Skrevet
Takk Takk.. Er ikke problemet med å se ut jeg tenker på.. det er jo null stress med den mørkeste filmen også. Tenket mest på ossen det ser ut fra utsiden. vil at det skal være mulig og se så vidt inn i bilen. Så den ser litt mer clean ut.. ikke helt mafia!;) selvom det også er tøft.

Nei da passer ikke med lik soting som jeg har, for der ser man ikke stort av hva som er innenfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...